Bij de grote blokkers hebben ze soms nog de ouderwetse rollen die moet je dus hebben.
Ik heb het dunne dubbel op de rol maar vind dat je daar tijdens het uitrollen kreukels in krijgt die je dan weer op je taart ziet .
Als ik mijn wilton ding niet had zou ik voor het dikke glasheldere enkel op de rol gaan dat kleeft een beetje aan de tafel zodat je goed kunt rollenzonder dat alles omhoog komt zetten.
Het wilton ding moet ook (volgens mijn instructrice) licht ingevet worden volgens mij kan het ook zonder invetten wel alleen als je wel invet krijg je gelijk een mooie glans op je marsefond(ja ik gebruik ook alleen nog maar marsefond iedereen vind het erg lekker).
ik heb bij een ander topic gelezen dat iemand dat zeil bij de Hubo vandaan had dus nmisschien hebben doe het zelf zaken het ook wel!
Hte scheelt echt wel een heel stuk hoor want ik rol uit til het hels zaakje (zeilplus bekleding) op enlaat het langzaam op de goede plaats over de taart zakken eerst even aanwrijven en dan het zeil losmaken en er voorzichtig aftrekken kan bijna niet mislukken!
Succes met zoeken.
Saskia
Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!