1

Onderwerp: 2 kapsels??

Hoi, alweer een vraagje van mij... Kan je ook 2 kapsels opelkaar doen en dan vullen? Zodat het een hoge taart wordt? Ik heb namelijk 2 moskoviche taarten gemaakt en ondanks dat ze mooi zijn gerezen vind ik het nogal karig. Ik vind het mooier om ze op elkaar te stapelen... Maar kan dat wel of hou ik me dan niet aan de regels???? Ik kan dan de 2 kapsels door de helft doen en dan de ruimte die je hebt bij waar je ze opelkaar zet vullen met botercreme en vruchtjes en de overige lagen met jam ofzo??

Groetjes,

Josien

Groetjes,
Josien

2

Re: 2 kapsels??

Hallo Josien,

Natuurlijk kan dat, geen probleem hoor. Wel snij ikzelf altijd de korst van de bovenkant van de ene en van de onderkant van de andere. Je zou hem dan in totaal 3 keer kunnen vullen. Dus 1 taart een keer doorsnijd en de andere taart ook een keer en dan tussen de 2 op elkaar geplakte ook weer.

Succes ermee!

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

Dank je Inge, ja, ik ben een echte beginner... Morgen mag ik hopelijk!!!

Groetjes,

Josien

Groetjes,
Josien

Ja leuk stapel de hele handel op elkaar en doe wat Inge zegt, je krijgt dan een prachtige hoge taart!
Echt Amerikaans kun je ook de zijkanten mooi decoreren!
Daar spreken ze in dit geval van een dubble layer cake je moet alleen wel oppassen bij het snijden van stukjes dat niet iedereen een giga stuk krijgt dus.....kleine stukjes snijden!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

Ja, ik heb ze nu opelkaar gestapeld, maar nog niet gedaan wat Inge zei, dat ga ik zo doen. Ik heb ook Royal Icing besteld dus daar ga ik zeker wat mee doen. Leuk hoor, die tips en adviezen, heb ik heel veel aan.

Groetjes en ik ga zeker een foto plaatsen als ik de taart klaar heb!!!!

Josien

Groetjes,
Josien