1

Onderwerp: botercreme met manderijntjes

Nu ik geloof dat ik alles bij elkaar al ruim een uur aan het zoeken ben geweest naar welke vulling je in combi kan gebruiken met de botercreme extra met manderijntjes. Ik weet dat vele van jullie die gebruiken en die wil ik nu dus ook gaan maken. Gebruiken jullie dan een laag botercreme en als tweede laag een laag botercreme met bbr met manderijntjes, of doen jullie die laatste vulling in combi met een jam en zo ja welke soort jam???

Ik heb het echt niet kunnen vinden, sorry... ;grr:

veel plezier nog vandaag, groetjes Mariëlle

2 Laatst bewerkt door Brigitte (04-12-2006 13:41)

Re: botercreme met manderijntjes

ik wil hem ook nog uitproberen, maar volgens mij is het inderdaad botercreme eb banketbakkersroom met mandarijntjes en de volgende laag 4 vruchtenjam. ik heb het nog niet gedaan want ik vraag me af, moet je banketbakkersroom al helemaal klaar maken, of alleen de poeder door de botercreme.
Ben benieuwd wat jij gaat doen.

Succes !

3

De keer dat ik dit heb gebruikt (en voor morgen staat-ie weer op het program) heb ik botercr

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

begrijp ik het goed dat je ook de mix van de shop met klaargemaakte banketb.room kan mengen?

5

Nee, ik bedoel dat je de mix van de shop kunt gebruiken

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Kan je de botercreme extra ook voor zwangere vrouwen gebruiken? Beetje rare vraag zo eigenlijk. Maar ik ga woensdag een taart maken voor een collega en haar vriendinnen, zij zelf en een aantal vriendinnen zijn namelijk zwanger. Zij gaan dit taartje vrijdag eten, dus ik kan geen slagroom of mascarpone gebruiken omdat ik het risico dat het kan bederven te hoog vind. De taart gaat wel in de koelkast. Ik vind botercreme alleen wel erg zoet en dacht misschien is botercreme extra wel een optie. Maar kan dit ook bederven?

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer