Onderwerp: Vullingen
Tja daar ben ik weer met een vraag, ben ook zooooooooo blij met dit forum hahahahaha.
Wij gaan dus donderdag naar disneyland en wilde ik voor die avond in disneyland bij de borrel een lekkere taart erbij doen. maarrrrrrrr mijn vader is absoluut geen zoetekauw dus zat ik te denken om een taartje te maken met amareto en chocolade.
Nu heb ik 3 vraagjes
1. Nu las ik hier ergens dat je de taart kon bedrenken met amaretto???? Kan ik hem daarna nog wel bekleden met marsepein of lukt dan niet?
2. En voor de vulling kan ik daar dan een chocolade vulling voor gebruiken? Maar heb geen idee hoe ik dat maak? Wil iets met melk en wit doen...... Misschien ook iets van koffie of cappucinio weet het eigelijk niet. Die bokkenpootjes vulling klinkt ook lekker, maarrrrrrrrr dan moet de cocolade erover heen gegoten worden en dan kan ik hem volgens mij niet meer bekleden. Kan ik die chocola niet tussen zo'n laag doen?
3. En als ik die botercreme gebruik kan ik daar dan ook chocolade doorheen doen???? En hoe doe ik dat dan?
Dus om het even samen te vatten wat ik bedoel:
Wil 1 laag met die bokkenpootjes vulling, en dan die andere laag met chocola en dan de taart bedrenken met amareto en dan hem insmeren met botercreme en dan bekleden.
Maar hoe doe ik dat allemaallllllllllllllllllll HELPPPPPPPPPPPP hahahahahhahaha
Andere tips zijn ook van harte welkom, dit gebruik ik meer als voorbeeld voor de smaak enzo...................