1

Onderwerp: boek kitchenaid

Tijdens het surfen op internet zag ik het volgende boek staan:
Het mixer kookboek. In dit boek staan 80 verschillende recepten van desserts, brood etc voor de KITCHENAID. Misschien kennen een aantal dit boek al zoniet hij staat op de site van Bol.com
(isbn 9059202449) Helaas heb ik zelf nog steeds geen kitchenaid :(

2

Re: boek kitchenaid

Hoi Carla,

Toen ik mijn kitchenaid kocht, kreeg ik daarbij een soort bon ofzo, waarbij je zo'n boek krijgt als je je kitchenaid registreerd met het serienummer. Aangezien ik denk dat dat nog steeds het geval is, zal iedereen die een Kitchenaid koopt het boek ook krijgen. Dus nog even sparen :D

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

3

niet bij elke kitchenaid krijg je een kookboek :) ik heb de 5KPM5EWH dat is die met het liftje ik had het garantiebewijs opgestuurd maar toen kreeg ik bericht dat je bij die geen kookboek kreeg. ik kon het wel kopen maar moest dan ongeveer 40 euro betalen. ik vind het eigenlijk niet eerlijk dus heb ik een mailtje gestuurd maar ze laten niets meer van zich horen. jammer ik had het graag gehad maar ga nu weer maar even sparen.

groetjes maja

4

Hoi Maja,

Dat klopt inderdaad, ik heb nu ook de professionele (5kpm50 geloof ik?) ook met een liftje en dan 2 kommen (ideaal, alleen moet je die extra kom wel weer ergens zetten ;)) en ik had dus eerder al de 5ksm150. Bij die laatste kreeg ik inderdaad het boek, maar bij deze dus niet. Omdat ik het boek al had heb ik er niet zo bij stilgestaan eigenlijk...

Groetjes, Inge

PS: wel raar eigenlijk, gezien het feit dat die met liftje duurder zijn. Ik vind het wel steviger overigens, dan die met die opklapbare kop, maar wel meer gepriegel om de haak eruit te krijgen.

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat