Onderwerp: www.cookiecutter.com
Vraagje: Heeft iemand hier wel eens wat besteld en hoe zijn de ervaringen. Hoe zit het met verzendkosten en eventuele invoerrechten?
Ik lees het graag.
Groetjes,
Miriam
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » www.cookiecutter.com
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vraagje: Heeft iemand hier wel eens wat besteld en hoe zijn de ervaringen. Hoe zit het met verzendkosten en eventuele invoerrechten?
Ik lees het graag.
Groetjes,
Miriam
ik dacht dat Karentje er al dingen gekocht had...
katleen
Ik heb hier weleens wat besteld en was erg tevreden. De levering ging vrij snel (ik had het geloof ik binnen 1,5 week) en de uitstekers zijn van goede kwaliteit. Wat de shipping kosten betreft, dat hangt af van het gewicht van je bestelling. Ik had Joel, de eigenaar, toen ook met deze vraag gemaild en dit ontving ik toen terug:
Rosanneke,
Glad to hear from you. Because our shipping rates are based on weight, I cannot tell you how much shipping is. However; our web site has a built-in international shipping calculator. Simply add the desired items to your cart and follow through to the checkout. You will have to register, but you don't have to put a credit card number in. When you get to the checkout portion, there is a link called INTERNATIONAL SHIPPING. Click on that to review your rates and options. We do not take Pay Pal at this time. We do take all other credit cards.
Thanks,
Joel
Hoop dat je hier iets aan hebt!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » www.cookiecutter.com