1

Onderwerp: Wie kent er een adresje in Haarlem(NH) eo voor kleurstoffen?

Wie oh wie kan me helpen aan een goed adres in Haarlem of omgeving waar ik kleurstof of nog liever kleurpasta kan kopen om mijn marsepein mee te kleuren?
Een pasje voor de Makro of Lucas Klamer(schrijf ik het goed?) heb ik niet,dus een "gewone" winkel waar ze een aantal kleurtjes verkopen graag!
Ik hoop op jullie reacties?
Groetjes,
Nicole

De rest van mijn taarten vind je in:
http://www.mijnalbum.nl/Album=SQ3Q8HOR Veel kijkplezier!!

2

Re: Wie kent er een adresje in Haarlem(NH) eo voor kleurstoffen?

Je kunt ook bestellen & daarna afhalen bij de webshop en dat is (nog) in Jisp. Misschien omdat ik wat zuidelijker woon, maar ik vind Jisp niet zo ver van Haarlem :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Hoi Nicole,

Je kunt absoluut het beste bij de webshop kopen.!
Deze kleurpastas zijn prima en een stuk goedkoper dan in de winkel!
Bij de Makro of de Sligro verkopen ze het volgens mij niet eens.
Er zit ook een winkel in Purmerend maar daar is de kleurstof veel duurder dan in de webshop en die vrouwen die in die winkel werken zijn heeeel onaardig altijd.

Mijn foto's zijn te zien op: http://www.dikketaart.mijnalbum.nl

4

Haha dat vond ik in het begin ook altijd maar ik moet zeggen nu ik er wat vaker binnen loop (winkel Purmerend) gaat het stukken beter.

5

Hoi,

Ik zelf kom uit Haarlem, maar helaas is er geen goede winkel die het verkoopt, ik haal wel flesjes kleurstoffen op de botermarkt bij de Turks, hij heeft al zijn groenten buiten liggen net voorbij de fietsenstalling !!
Verder bestel ik het via de leukstetaarten webshop want anders is het nergens te vinden !!!! Bij de Makro heeft helemaal niks , zowel niet aan bakspullen en aan kleurstoffen.

Groetjes,

Manika

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

6

Hoi Nicole,
Ik woon in Hoofddorp, daar is een toko die kleurstoffen verkoopt. Ik heb blauw in huis, maar heb hem nog niet gebruikt, ben benieuwd. De toko zit in een klein winkelcentrum genaamd PAX.

Groetjes Lieke

7

Ik had dat ook ja, met die winkel in Purmerend dat ze nogal onaardig over kwamen... Bovendien hadden ze me 3 potjes kleurpasta verkocht die hartstikke ingedroogd waren! Wist ik eerst ook niet, het was voor mij toen allemaal nog nieuw.
Ik zou het gewoon in de webshop bestellen hoor!

Groetjes, Jos

Bedankt dames voor alle info! Ik ga dus lekker shoppen op de website en Jisp is inderdaad niet zo heel erg ver van Haarlem,dus misschien kan ik het wel afhalen!
Groetjes, :)
Nicole

De rest van mijn taarten vind je in:
http://www.mijnalbum.nl/Album=SQ3Q8HOR Veel kijkplezier!!