1

Onderwerp: Welke zouden jullie gebruiken????????

Ik heb dus mijn tweede opdracht net binnen gekregen voor Zaterdag. En tja het is weer een WINX taart........................ zucht hahahahahaha nee hoor, vind het erg leuk en weer een uitdaging!!!! Ze wil heel graag voor haar dochtertje Bloom erop.
Dus heb een aantal plaatjes gevonden en nu kan ik niet kiezen.
Misschien kunnen jullie mij wat tips geven over welke ik kan doen en welke is wat makkelijker?????????

Dit zijn ze:

http://img163.imageshack.us/img163/7803/bloom2rh9.jpg

http://img163.imageshack.us/img163/6619/bloom1iu2.png

http://img72.imageshack.us/img72/2811/kolbloom2al7.jpg

Hoop dat iemand mij nog kan helpen voordat ik morgen een poging ga wagen!!!!!!!!!!!!
Kon hem jammer genoeg niet eerder plaatsen aangezien ik net pas de echte opdracht heb gehad! Vandaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Carolien

2

Re: Welke zouden jullie gebruiken????????

Ik vind die met dat hart heel leuk! En daar zitten al acht kleuren in, denkt dat er in de andere taarten nog meer kleuren zitten. Ik heb niet zoveel puzzelervaring maar volgens mij is die het makkelijkst!

3

Ja dat is zo.... maar dat is opzich het probleem niet hoor, wel een hoop werk hahahahhaa

Groetjes Carolien

4

Ik dacht eerst meteen bij de eerste, ja die is leuk maar was om bij het hart hoor. Lijkt me een heel leuk effect geven. En dan op de ondergrond van je taart ook kleine witte srankelsterretjes. :)

Hoi hoi!
Nou heb ik niet zoveel ervaring met puzzeltaarten, maar het lijkt mij dat het logo het leukst op een taart is, dat is wat vierkanter van model, hoef je er verder niet zo veel bij te verzinnen....
En misschien kun je dan inplaats van Bloom de naam van de jarige zetten?

Succes!
Nelleke

6 Laatst bewerkt door Carolien (22-11-2006 22:25)

wendy schreef:

Ik dacht eerst meteen bij de eerste, ja die is leuk maar was om bij het hart hoor. Lijkt me een heel leuk effect geven. En dan op de ondergrond van je taart ook kleine witte srankelsterretjes. :)

Daar zat ik ook al aan te denken maarrrrrrrr heb je nog een tip om van die sprankel sterretjes te maken? Gewoon met uitstekertjes en dan op de ondergrond plakken offff rol je het in de ondergrond???????

Ook weer bedankt voor je tip wen!!!!

Groetjes Carolien

7

nellekeguequierre schreef:

Hoi hoi!
Nou heb ik niet zoveel ervaring met puzzeltaarten, maar het lijkt mij dat het logo het leukst op een taart is, dat is wat vierkanter van model, hoef je er verder niet zo veel bij te verzinnen....
En misschien kun je dan inplaats van Bloom de naam van de jarige zetten?

Succes!
Nelleke

Inderdaad dat ga ik zeker proberen!!!! Das wel zo leuk toch! Ook bedankt voor je tip!

Groetjes Carolien

8

Ik zou het er op plakken denk ik. Heb je glans poeder? Dan kun je ze iets bepoederen en nog een glans staartje geven ook. Ook mooi bij het logo voor de naam. :)
Ik ben al heel benieuwd hoe die word hoor. MMM, ik wil ook weer eens een echte meiden taart. Heb het nu wel even gezien met die auto's en bumba. (hoewel er nog wel een paar aan komen vrees ik. ;) )

9

hahahhaha Wen, roep het nou maar niet te hard hiihihihihihi. Heel even een vraagje.... wat is een glans staartje?????????

Groetjes Carolien

10

H

11

mij lijkt die met het hart ook het gemakkelijkst omdat daar het minste 'lijf' aan te pas komt :)

12

Ok, nou vandaag is het zover dus ben benieuwd of het lukt!!!! hahahaha, eerst maar eens bloom zelf gaan doen en dan morgen doe ik de taart helemaal versieren! Hoop zo dat het lukt!!!!!!!!!!!!

Groetjes Carolien

13

En, en, en... Is het gelukt?

14

ja!!!! Gelukkig wel en ook nog in 1 keer ook, ik vind hem zelf erggggg leuk geworden en hij lijkt ook nog! Ben nu met de taart bezig en dacht show even het eind resultaat hahahaha, dusssss als het goed is vanavond het eindresultaat hier!!!!

Groetjes Carolien