Je zou zeggen het went wel, die complimentjes krijgen maar nee hoor.
Maar het blijft wel leuk. Hihihi. 
Annette, ik heb het bruin en blauw tegen elkaar aan gelegd. De naad gewoon weggewerkt. 
De witte poeder is van sugarflair en komt bij Planet cake vandaan. De blauwe kleurstof is gel van specrtum, royal blue. Ook van planet. (sorry Inge, ik maak liever reclame voor de webshop maar Rotterdam is voor mij niet ver om snel wat te halen.)
Bakkertje, normaal begin ik echt wel het liefste een paar dagen van tevoren met de puzzels of boetseer werkjes. Dat blijft goed ingepakt heel lang goed. De taart bak ik meestal een dag tevoren. Zelfs dat had ik nu niet gedaan.
Ik heb gisteren avond een begin gemaakt maar ik kijk ook altijd graag tv op de dinsdag avond. Is de enige avond dat ik kijk dus dan ga ik niet vlot. Hihi, ik zat in de pauzes aan de tafel, en voor de televisie zat ik rozen te maken voor zondag. 
Vandaag om een uur of 9 begonnen en hij was om 7 uur klaar. Tussendoor idd natuurlijk wel mijn kleine man aandacht geven, hachee gemaakt, telefoontjes gehad, was gedraaid en een boodschap gehaald. Dus vandaag een uur of 6/7 mee bezig geweest?