1

Onderwerp: Rum aroma

Heb een misschien heel dom vraagje aan jullie maar goed stel het voor het zekere toch even (als ik dit forum toch niet had ;) )
De rum aroma is dat alleen de smaak of zit daar echt rum doorheen????? Ik moet een kindertaart maken voor iemand en heb gisteren met rum aroma gebakken en vond ik echt een heerlijke smaak!!!!!!!!!!! Maar ja kan ik dat voor een kindertaart ook gebruiken??? Of staat dat kindje dan op zijn kop??????????
Je gebruitk natuurlijk maar een klein beetje maar toch!

Hoop dat ik niet al te dom over kom!

Groetjes Carolien

2

Re: Rum aroma

Nee hoor, er zit geen rum in. Net als bij amandel-aroma, dat wordt ook niet gemaakt van amandelen! Je kunt het gerust gebruiken, als de kinderen tenminste van de rumsmaak houden.

Groetjes, Jos

3

Al gebruik je echte rum, dan is de alcohol heel weinig (tenzij je de taart doordrenkt) en de alcohol verdampt in hele korte tijd hoor. Maar of kids van rum-smaak houden...?
Persoonlijk zou ik dan eerder amaretto gebruiken, dat geeft meer een amandel-smaak. (of amandel-aroma dus)

4

hier is de rum taart reeds getest op kinderen en ze eten het als zoete koek hoor!!!!! Nou lussen ze hier bijna alles dus geen garantie maar tot nu toe niemand gehad die het niet lust.

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken