1 Laatst bewerkt door catherine (20-11-2006 14:54)

Onderwerp: waar denken jullie aan bij het woord 'toveren'

want dat is het thema waarbij ik een taart mag verzinnen, voor maar liefst 50 personen!!

dus alle ideetjes zijn welkom. ik zat al direct aan een hoge hoed met een konijntje te denken, maar dan blijf ik zo bij een goochelaar hangen,
dus vraag ik het aan jullie :)

oh enne, kent iemand het engelse woord voor toverstaf?

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

2

Re: waar denken jullie aan bij het woord 'toveren'

Harry potter

3

Een engelse toverstaf is een "magic wand".

Mijn online fotoalbum: http://lonnes.mijnalbums.nl 
Mijn facebook pagina: http://www.facebook.com/BakLonnes

4

ik dacht ook aan Harry Potter - een toverhoed, sterren
maar ook heksen, bezems, zwarte katten, pruttelende potten en pannen met ogen erin en drakenschubben (of andere bloederige ingredienten)

5

Ik denk dan aan een grote zwarte punthoed met sterren erop, verder aan een toverstok en veel glitters...

6

oh leuk allemaal! kristien, bij jou gaat het toch wel erg griezelig worden. heb aan de mama in kwestie 5 woorden gevraagd aan wat zij denkt bij het woord toveren, kwestie van teleurstelling te vermijden h

7

ik denk aan de toverfee. Zij komt uit een verhaaltje waarbij de dieren willen praten als mensen maar dit niet kunnen. Bij mijn zoontje op school zijn ze naar deze toverfee gegaan en moesten zij de dieren betoveren door fee hupsakee te zeggen tegen de dieren met een staf.

Ben benieuwd wat het word..

veel plezier nog vandaag, groetjes Mariëlle

8 Laatst bewerkt door Leontine (20-11-2006 23:07)

Ik dacht direct aan de blauwe tovermuts met witte sterren van Mickey Mouse... en natuurlijk een toverstafje met mooie twinkels aan het uiteinde zoals bij Petemoei van Assepoester...

9

Als ik aan toveren op dit moment denk, denk ik aan K3 en het ijsprinsesje. Die nieuwe film heellllllllll leuk :)

Groetjes Carolien

10

Bij toveren denk ik aan Eucalypta, de heks uit paulus de boskabouter van jean dulieu, maar ik weet niet of ze die kennen in Belgi

Groetjes, Pauline

11 Laatst bewerkt door belluna (21-11-2006 11:22)

hier denk ik dan aan, maar met nog meer kleurtje en uitbundiger
http://cakecentral.com/modules.php?name … pos=-74631

groetjes
katleen

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

12

Ik denk dat het maar net is hoe je toveren weer neer zetten, dus "negatief" zoals heksen, toverdrankjes, zwarte katten etc. of "lief" zoals konijntjes, sterren, glitter, toverstokje en een puntmuts.

13

oh wat leuk allemaal, katleen die taart op cakecentral is idd echt supermooi, en leontine, die hoed van mickey mouse vind ik ook een schitterend idee; ik ben zelf benieuwd naar wat het nu zal worden!

14

Bij toveren denk ik aan een groot toverboek, met daaruit komend glittertjes en sterretjes. Grappig dat iedereen er wat anders bij denkt he?
Maar inderdaad ook aan de drie toverfeeen van assepoester en aan de fakir van de Efteling die tulpen tovert en aan een betovert huis met pratende trap of zo. Nou ja, je ziet het ik denk aan heel veel....
Groetjes
Ellen

Groetjes Ellen http://www.merlin.mijnalbums.nl
Geen mens zo stil als eentje die van taart geniet!!!Smakelijk

15

Een zwarte/donkerblauwe taart met een maan en sterren, veel glitters een hoed, misschien een klein heksje met een bezem

16

Ik denk dan aan fee