Onderwerp: Alweer een princesje klaar!
Let op: oud topic!
Kijk maar! En geef kommentaar!
Bak ze allemaal nog!
http://www.creabrigitte.mijnalbums.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Alweer een princesje klaar!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Let op: oud topic!
Kijk maar! En geef kommentaar!
Bak ze allemaal nog!
Oja het gat in de doos heb ik opgevuld met een pendaalemmer zak zodat het princesje droog en veilig vervoerd kan worden.......
Nou weinig commentaar hoor! Je roosjes zijn prachtig! zo ook je princes.
Ik zou misschien de plooien van de rok wat meer hebben laten doorlopen maar dat is persoonlijke voorkeur.
groetjes Francisca
ik heb geen commentaar, alleen complimenten. Wat een mooi prinsesje! Vooral de sterretjes op de jurk vind ik erg leuk!
Groetjes Simone
heel heel mooi, en dan met dat boeketje, prachtig. en je topje is ook erg leuk.
Ze ziet er beeldschoon uit!!! Echt heel erg mooi!
Ik heb ook geen commentaar, alleen maar mooi! Erg mooie roosjes ook!
Hier ook geen commentaar, vind het echt een super mooie princessen taart!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hallo Bakkertje,
Ze is prachtig. Ik heb in januari ook een barbietaart op het programma staan. Dus ik heb enkele vraagjes voor je:
welke vorm heb je gebruikt? En hoeveel mix/deeg?
Heb je de rok van de jurk eerst uitgemeten en toen erover gedrapeerd? Of heb je het op gevoel gedaan?
Is het een pop met benen of een pin?
Ik ben niet nieuwsgierig maar weet graag veel voordat ik aan zo'n opdracht begin.
Leuk
vooral dat boeketje doet het
Wauw, ze is beeldig! Mooi lijfje ook en die ketting maakt het helemaal af.
Groetjes, Jos
Heel heel schattig, mooie roosjes, lief boeketje, leuke ketting.
Prachtig totaalplaatje.
Gr. Paloma
Mooi hoor!
Leuk die knoopjes aan de achterkant... En prachtige roosjes rondom.
Nelleke
Even antwoorden op de vragen van nathalie
De vorm is de bolvorm van de blokker, zelf gebruik ik dan 1 zakje (500gr) biscuitmix, ik verdeel de taart in 2 en en doe daar dan een taartkarton tussen (op maat geknipt) zodat de mensen een beetje gelijke stukjes taart krijgen en geen dunnereepjes. Verder vul ik die twee delen dan als aparte taarten en het bekleden doe ik een beetje op gevoel. Het popje is gewoon een barbie van de zeeman (1,99) voorzichtig de benen eraf en cocktailprikkers in haar billen hihihih. dit keer heb ik de barbie ook een beetje vastgezet met wat icing onder aan haar billen. Straks komen ze haar ophalen ben benieuwd, deze mensen ken ik niet en dan is het altijd een beetje spannend toch?
He, dank je wel voor de tips. Kan ik aan de slag. Ik verheug me erop om zo'n taart te maken. Maarja bij een jongen kan je hier niet mee aankomen
Heel mooi geworden...prachtig lijfje ook !!!
En dat boeketje bloemen maar het helemaal af...nee, ik heb geen tip voor je.
Groetjes Nicole
Wat een lieve kleuren! Schitterend!
Groetjes Lieke
Ik vind hem ook ontzettend mooi, vooral de details, en je tip met een kartonnetje ertussen, neem ik zeker mee, als ik er een mag gaan maken.
Even antwoorden op de vragen van nathalie
De vorm is de bolvorm van de blokker, zelf gebruik ik dan 1 zakje (500gr) biscuitmix, ik verdeel de taart in 2 en en doe daar dan een taartkarton tussen (op maat geknipt) zodat de mensen een beetje gelijke stukjes taart krijgen en geen dunnereepjes. Verder vul ik die twee delen dan als aparte taarten en het bekleden doe ik een beetje op gevoel. Het popje is gewoon een barbie van de zeeman (1,99) voorzichtig de benen eraf en cocktailprikkers in haar billen hihihih. dit keer heb ik de barbie ook een beetje vastgezet met wat icing onder aan haar billen. Straks komen ze haar ophalen ben benieuwd, deze mensen ken ik niet en dan is het altijd een beetje spannend toch?
heb je een gat gemaakt in het midden van de cake om de barbie erin te krijgen???
en hoe heb je die cocktailprikkers in haar kont gekregen dan, lijkt mij meoilijk om dat door het kunstof heen te prikken???
vastgezet met icing???? stevige of middel stevige icing??
bedankt alvast voor het antwoordenm!
nou geen commentaar hier hoor ik vind haar een plaatje!! En die bos bloemen schattig!!
Ik zie dat dit al een oude is maar toch prachtig!!!
de cockailprikker prik je in de naad, zeg maar. Wanneer je een goedkope barbie hebt zul je zien wat ik bedoel.
Ik maak geen gat in de taart bekleed deze eerst en doe dan wat middelstevige icing en de barbie met de prikkers bevestigen. De barbie heeft dan al een bovenstukje aan, vervolgens verder aankleden.
bedankt voor de tips!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Alweer een princesje klaar!