1

Onderwerp: puzzelen

Vanavond is het zo ver. Ik heb mijn kleurstof van de webshop gekregen en ga vanavond beginnen met een zwarte piet van een kleurplaat. Voorbereidend werk al gedaan, marsepein gekleurd, tekening in onderdelen uitgeknipt. Vanavond dus gaan puzzelen.
Ik heb begrepen dat als het plakt ik er poedersuiker door heen kan doen???
Ik puzzel dan dus op dat insteekhoesje. Wat doe je met laag op laag?? IK bedoel, als je bijvoorbeeld een letter uitsnij en daar kronkeld een slang om heen , maak ik dan alleen de stukjes slang die je ziet of ook wat je niet ziet, wat er dus achter verborgen zit??
Snappen jullie het nog of ben ik vaag.
Verder heb ik begrepen dat als ikde puzzel  goed in folie inwikkel het lang kan bewaren .Ik heb het nl pas over 2 weken nodig. ZIe je dan geen kreukels van het folie. In een bakje is ook geen optie want daar is het te groot voor. Iemand nog tips??
Alvast bedankt

2

Re: puzzelen

Spannend h

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: puzzelen

Met marsepein kan 2 weken wel, maar idd de kans op uitdrogen (harder worden) is iets groter. Dit is verder niet erg, het is nog steeds eetbaar, maar gewoon iets minder "smeuig".

Je kunt het evt in zo'n zak stoppen met zo'n sluiting die je dicht moet drukken. Hier heb je nl. ook grotere maten van. Ik denk dat je die in kantoorboekhandels moet zoeken. (Ik weet even geen beter voorbeeld dan een "wietzakje".) Deze zakken zijn in ieder geval helemaal luchtdicht. Een pedaalemmerzakje kan natuurlijk ook, maar daar zit nog wel eens een gaatje in. En anders misschien toch eens langs de Xenos, of Blokker ofzo, op zoek naar een grotere doos. Of pas over een week beginnen. ;) Maar het zal wel "jeuken". :D

Groetjes Evelien