1

Onderwerp: Riddertaart (lara)

Hoi,

Ik ben nieuw hier op de site al ken ik hem wel langer, en heb ik al meerdere keren
naar alle prachtige taarten gekeken die hier voorbij komen.
Ware kunstwerken zeg.

Het is dat ik krap in mijn tijd zit meestal anders had ik meteen een nieuwe hobby !!

Maar, wat ik wel doe is voor alle 3 mijn zonen als ze jarig zijn een taart maken, vorig jaar heb ik nijntje, teletubbies en lucky luke gemaakt van marsepein.

dit jaar wilde mijn middelste zoon een riddertaart, ik heb hier nog niet zo lang geleden een heel lief riddertje voor bij zien komen op een prachtige taart en deze had lara gemaakt, mijn vraag is nu of je me deze afbeelding door zou willen mailen.
je had deze taart voor Kick gemaakt...

Verder wil mijn jongste zoon een bumba taart maar zo mooi als die van wendy gaat me echt niet lukken, jeetje, jij bent echt een wonder met je handen zeg...

Alvast bedankt.

Groetjes Crea Bea.

2 Laatst bewerkt door mascha (12-11-2006 22:26)

Re: Riddertaart (lara)

ik ga misschien een beetje voor mijn beurt. IK heb namelijk nog nooit een kasteeltaart gemaakt. Maar Lara d'r (geweldige) site is http://www.tartacadabra.nl/. Daar staan foto's van de taart op bij foto's en dan kindertaarten ofzo.

Mijn website: Presentaart

3

Dank je Mascha, wowie :o :o

Ja dat lieve riddertje was inderdaad voor Kick! Ik heb het plaatje opgeslagen maar kan geen bijlage sturen via de email van het forum, dus als je mij misschien een mailtje stuurt dan krijg je hem uiteraard! :-)

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

4 Laatst bewerkt door wendy (12-11-2006 23:11)

Hai Crea bea, (hihi, is ook jaren mijn bijnaam geweest tot mijn vriend het omdoopte in freubelmuisje. ;) )
Bedankt voor je compliment hoor, ben hier al veel genoemd maar een wonder? ;) :o

Enne, denk erom, eenmaal hier op het forum loopt het gauw uit de hand hoor, voor je het weet heb je ondanks je tijdgebrek er toch een hobby bij. ;) :D

5

Hoi Lara,

Ben nog al een digibeet, maar waar kan ik je mailadres winden??
Of heb ik met m'n neus zitten kijken ???

Groetjes Crea Bea

En masha, ik heb idd alle foto's al eens bewonderd, geweldig gewoon wat jullie allemaal kunnen zeg...

6

te snel gepost, ik zie het al....

you've got mail.....

7

Nou, na een beetje gepuzzel heb ik ook een eigen album(pje)

Ik heb gauw de foto's van mijn taarten vorig jaar opgezocht, ingescand en in het album geplaatst (en dat voor een leek)
dus hier kun je mijn eerste baksels bekijken, ik zal helaas niet wekelijks nieuwe foto's kunnen plaatsen.... tijdgebrek...

groetjes Creabea.

/www.mijnalbum.nl/Album=E6RZLPDY

8 Laatst bewerkt door Jozien (13-11-2006 00:56)

Ik zet de link er ff goed voor je in, hieronder:

www.mijnalbum.nl/Album=E6RZLPDY

Ik ben namelijk erg benieuwd nu! :D

Groeten, Jozien

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

9

Hoi,

Ojee, is het toch niet goed gegaan, bedankt,
ja, ze zien er niet super glad uit, (niet gestreken hihi) maar ik heb inmiddels een
smoother besteld (en nog meerdere dingetjes) ojee als het nu toch maar niet
uit de hand gaat lopen...

Groetjes Crea Bea