1

Onderwerp: Advies

Hoi Allemaal,

IK wil graag weten of je biscuitmix ook in de winkel kan kopen of dat het alleen op de webshop te verkrijgen is????
En ik woon in amsterdam wie weet daar een winkel voor dat soort dingen?????
En kan mij nog wat tips geven over kleine cakejes in weet daar ook niks van???
Wie kan mij helpen ??
Alvast bedankt,

Groetjes Eeyore:o

2

Re: Advies

Er zijn molens die de mix verkopen en ook Soezie heeft mix die er wat op lijkt...Moet je even op de site van Soezie kijken naar verkooppunten bij jou in de buurt.

Als je nog helemaal moet beginnen dan moet je alles nog hebben neem ik aan marsepein/fondant kleurstof mix en eventueel nog andere dingen dan is het niet te duur om het via deze webshop te bestellen ...ze zijn niet duurder (vaak goedkoper) dan de gewone winkels en die verzendkosten zijn bij een grotere bestelling naar verhouding ook wel te doen.

Ik ben zelf niet bekend in A'dam...misschien dat iemand anders een adres voor je weet...

3

Ik weet dat Soezie verkoopt bij delicious foods op de Westerstraat in A'dam. Ik ben er wel van plan heen te gaan maar nog niet geweest dus ik weet niet zeker of ze biscuitmix hebben, maar ik denk van wel.
Verder is zover ik weet geen/moeilijk biscuitmix te krijgen in A'dam, maar ik heb nog wel een voorraadje liggen, dus ben je geinteresseerd, dan kan je me een mailtje sturen.
Als je de zoekfunctie gebruikt kan je al heel veel antwoorden vinden op de vragen die je hebt trouwens. :)

Mijn website: Presentaart

4

Hoi hoi,
Ja de laatste keer hadden ze het inderdaad in de Westerstraat, het is maar een heel klein winkeltje met helaas een klein assortiment aan Soezieprodukten, alleen een paar meelsoorten en de biscuit. Ik heb de laatste keer mijn moeder een voorraad in laten slaan bij zo´n grote Welkoop winkel ;-) :-)

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"