1

Onderwerp: vorm boltaart aanbieding!!!

Hallo allemaal,
Ik heb van alles gelezen over de boltaartvorm en heb er vandaag ook

2

Re: vorm boltaart aanbieding!!!

Ik ben inmiddels naar drie blokkers geweest en nergens gezien. Staat het in het blokker krantje van deze week?

3

Hoi Michelle,
Hij staat niet in het krantje, maar in de winkel hing er een oranje bord boven. In een ander filiaal kocht ik hem en daar was helemaal niets van een aanbiedingsbord te vinden. Bij de kassa gaf hij toch de aanbiedingsprijs aan. Dus.... gewoon even bij de kassa kijken wat hij aangeeft. Succes!!!
Annelieke

4 Laatst bewerkt door michelle (08-11-2006 10:34)

Dankjewel, ik moet eerlijk zeggen, de prijs maakt niet zoveel uit, ik kan die hele bakvorm niet eens vinden. Heb net een van de grotere Blokkers gebeld en ze zegt er is een bakvorm in de aanbieding maar dat is een tulband?! Van 8,99 voor 4,99??? Ik snap er niets van.

5

hallo iedereen die opzoek is naar een bakvorm.

Het is een MENGKOM van RVS met een los voetje. IK heb zelf ook heel lang gezocht totdat ik van iemand hier deze tip kreeg en toen had ik hem zo. De rubberen rand van het voetje en de dopjes kan je gemakkelijk eraf krijgen. Ga hem straks uit proberen.
Ben benieuwd.

groetjes,

Nathalie

6 Laatst bewerkt door michelle (08-11-2006 10:52)

AHHH, ok. Dan weten we waar we naar op zoek moeten. Maar dat is wat Annelieke bedoelt? Echt hoor, geen enkele Blokker snapte wat ik bedoelde hahahaha.

7

Het merk heet Le Chef en zit in een blauwe doos (misschien helpt dit). Succes

8

Sorry hoor Michelle, het is inderdaad de bovenstaande mengkom. Hoop dat het je nu gaat lukken!

9 Laatst bewerkt door michelle (08-11-2006 17:15)

Maakt toch niet uit Annelieke!
Hahahhaa, nu dus wel ben hem meteen vanmiddag gaan halen. Geweldig. Het stomme is dat de tweede Blokker die ik belde het had over een mengkom toen ik die aanbieding en prijs vertelde. En ik echt zo "doe niet zo dom, ik heb het toch over een bakvorm" dat dacht ik, dat had ik niet gezegd.

Maar nu, weet iemand hoe het zit met baktijden, inhoud etc want het is wel dun metaal.

10

er is al een heleboel over geschreven, dus als je de zoekfunctie gebruikt krijg je vast antwoord op al je vragen. :D

Mijn website: Presentaart

11

Ik was zo aan het lezen over de bolvorm.En k moest toch bij de blokker zijn en ja hoor ze hadden hem nog zelfs in de aanbieding voor 4.99 met gratis garde haha.(in arnhem)
Maar nu hoe bak hiermee hoeveel graden en hoever kan die gevuld worden?
Groetjes annemieke bedankt voor de tip

12

Hoi Mirage,
Ik ben zelf nog maar voorbereidend bezig en wil hem binnenkort uitproberen. Volgens mij heb ik ergens gelezen dat je gewoon de soeziemix voor 26 cm doorsnede kunt gebruiken volgens de verpakking. Verder kun je misschien de zoekfunctie gebruiken. Succes ermee!
Annelieke