1

Onderwerp: Wat voor taartje zal ik maken voor een meid van

13 jaar. Ze is net naar de hogere school en is de 26ste jarig. Heb dus nog wel even maar heb dus echt geennnnnnnn idee. Ze is echt een beetje met vanalles bezig lekker puberen dus!!!!!! Ikz at al te denken aan een tas (die had ik geloof ik bij Paloma zien staan) maar vraag me af hoe je die vorm maakt of heb je die vorm zo gekocht of hoe heb je dat gedaan?

Of heeft iemand anders nog een leuk tip????????????????

Tips zijn dus welkom!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Carolien

2

Re: Wat voor taartje zal ik maken voor een meid van

Een opengeslagen schoolagenda, natuurlijk op de datum van haar verjaardag. Met misschien een leuk meidengedichtje, stickers, een bladwijzer (zo'n touwtje) met een hanger er aan, etc. Volgens mij kan je daar een heleboel ideeën in verwerken..... :)

Als je geen boekenbakvorm hebt, kun je gewoon met je vulling 2 "bobbels" maken. Als je dan de plak biscuit die daar op komt niet al te dik maakt kun je die heel makkelijk krom buigen.

Groetjes Evelien

3

Nou ik zal ook eens wat ideetjes geven:

- een mobieltje
- haar naam heel groot op de taart en bewerken met glitters
- Allemaal hartjes of bloemetjes op je taart (vinden alle meisjes wel leuk denk ik)

Doet ze aan sport? Misschien kan je daar iets mee. Heeft ze hobbies?
Kortom, wat houdt haar bezig?

Succes!

4

Eentje met veel glitter en misschien die vlindertjes ?!

Groetjes,
Wietske

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

5

die twee msn poppetjes

6

Zo'n schoolagenda vind ik een leuk idee. Volgens mij zijn er ook wat kleinere bakvormen daarvan te koop. Dus ik ga eens opzoek!

En dat mobieltje vind ik ook een heel leuk idee!!!! Ze is helemaal bezig met mobieltjes dus ik denk dat het die word.

SUPER bedankt allemaal voor de leuke ideeen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zodra ik hieraan ga beginnen en hij is af kom ik hem uiteraard showen!

Groetjes Carolien