1

Onderwerp: hoge ronde en vierkante bakblikken

Wie weet waar ik de hoge ronde en vierkante bakblikken kan bestellen

Ik rommel steeds met springvormen, het is vermoeiend want ik hou van een hoogte van ongeveer 10 cm en dan moet ik meerdere keren bakken en stapelen Het probleem is daarbij dat mijn taarten steeds  schuin staan omdat ik niet recht kan afsnijden

Hellup wie weet waar ik de bakblikken kan bestellen?

2

Re: hoge ronde en vierkante bakblikken

op www.backfun.de heb je een gigantische keuze uit spullen. Ook de webshop van de leukste taarten verkoopt verschillende bakvormen

3

Hoi Miepie,

Ik heb laatst 2 verstelbare bakramen gekocht bij backfun.de, een vierkante van 7cm hoog, verstelbaar in de lengte van 25-50cm en in de breedte van 22-41cm en een ronde van 10cm hoog, verstelbaar van 16-30cm. De vierkante heb ik laatst uitgeprobeerd, echt geweldig!

De service van backfun is ook goed, betaald met de creditcard en ik had de spullen met een paar dagen binnen.

Groetjes, Jos

4

hartelijk bedankt,

Ik heb nog nooit Duits gehad op school maar ik zal proberen alles te vertalen Jammer dat ze geen engelse versie hebben van de site want dat beheers ik weer goed Maar ik zal het even ontcijferen allemaal, bedankt

5

Als je vragen hebt mag je me e-mailen hoor!

Succes en groetjes,
Jos

6

Wat een leuke site !!!
Vorkasse betekent dat (hopelijk) vooruitbetaling ofzo? Ik heb namelijk geen creditcard.

7

Verstelbare bakblikken???, dat lijk mij ideaal.
Ik heb even gekeken, maar Jose hoe zit het dan met de bodem????

Gr. Paloma

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

8

je kan een bakrand gewoon op een bakplaat zetten met bakpapier of zo'n siliconen matje. Heel handig zijn die verstelbare bakvormen (ik heb een ronde en een hoekige=vierkant/rechthoek), je hebt meteen elke maat die je wilt zonder dat je honderd bakvormen moet hebben.
Ik zag trouwens ergens een verstelbaar hart liggen van Dr. Oetker, een mooie hoge, vond ik echt heel leuk maar redelijk prijzig (22.50 geloof ik). Maar rond of vierkant is toch handiger :D

Mijn website: Presentaart

9 Laatst bewerkt door Mirage (02-11-2006 15:01)

Misschien is dit ook een tip je hebt bij de action braadslede lasagne ook van ijzeren nog een paar vierkanten vormen bakpapier erin en Klaarrrr!!! mooie hoogte en met gladde onderkanten en betaalbaar ook belangrijk hihi
groetjes annemiek

10 Laatst bewerkt door Lonestar (02-11-2006 21:21)

Heel goed uitgelegd Mascha!
Ik had alleen geen bakplaat bij mijn combi magnetron, alleen 2 roosters, niet echt handig dus. Maar ik heb van mijn werk een op maat gemaakte rvs plaat meegekregen, die zet ik op een rooster zodat hij wel ongeveer in het midden van de oven staat. Ik kwam er achter dat het dan wel handig is om het automatische draaien uit te zetten...
Ik ben blij als ik straks lekker in mijn nieuwe keuken met een super grote "echte" oven aan de slag kan!

Groetjes, Jos

11

michelle schreef:

Wat een leuke site !!!
Vorkasse betekent dat (hopelijk) vooruitbetaling ofzo? Ik heb namelijk geen creditcard.

Voor zover mijn duitse kennis strekt is vorkasse vooruitbetaling ja

12

Ja betekent inderdaad vooruitbetaling, maar... dat kon volgens mij alleen met de creditcard, maar ik weet het niet meer zeker hoor!
Ik wilde het even voor je uitzoeken, maar de site van backfun hapert bij mij als ik naar mijn winkelmandje wil...

Groetjes, Jos

13

je kan ook even kijken bij www.piece-cake.nl die hebben sinds kort ook een webwinkel. Zij verkopen in ieder geval engelse vormen, die zijn nl. ongeveer 7,5 cm hoog.

Groetjes,
Wietske

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/