Hier dan even een aanvulling over de rozen.
Voor tip 12 kun je ook gewoon een gaatje in de spuitzak knippen het is een rondje van 7 mm doorsnede.(OMDAT JE HET LATER TOCH NIET MEER ZIET MAAKT HET NIET UIT OF HET NETJES IS)
Je kunt zowel royal icing(eiwit glazuur) als botercreme gebruiken maar maak de botercreme dan wel extra stijf(op mijn site staan de amerikaanse recepten voor stijve botercreme en eiwitglazuur).
Spuit eerst een hart in de vorm van een omgekeerd ijshoorntje maar dan kort en breed(misschien ken de amerikaanse hershi chocolade kisses?)
de onderkant van het kegeltje moet ongeveer zo groot als een 2 eurocent zijn en de hoogte 1 1/2 keer de lengte van de opening van de puntje waar je de blaadjes mee doet(104).
De eiwitglazuur rozen wel 3 dagen laten drogen hoor niet in plastic trommel want dan drogen ze niet neem een schoenedoos of pizza doos dat gaat prima.
2 taarten op elkaar is in Amerika bijna standaard daar eten ze taart van 10 cm hoog! dus dat kun je gerust doen ,heb je meteen lekker veel zijkant om iets moois van te maken!
Saskia
Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!