Onderwerp: Draaiplateau
Ik was al een tijdje op zoek naar een draaiplateau om mijn taarten op te zetten tijdens het decoreren. Vandaag gevonden bij IKEA, van hout, voor 5,95 euro. Dus voor wie ook op zoek is..........
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Draaiplateau
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik was al een tijdje op zoek naar een draaiplateau om mijn taarten op te zetten tijdens het decoreren. Vandaag gevonden bij IKEA, van hout, voor 5,95 euro. Dus voor wie ook op zoek is..........
oh dat klinkt zeker goed!!! Ik ga binnenkort ook maar ff kijken! Bedankt voor de tip.
En bij de lidl hebben ze een siliconen uitrol mat. Iets van 42 bij 60 cm of zo. Met maten erop en hij kan ook nog in de oven.
Groetjes,
Mirjam
hoi annelies ik heb hem ook die van ikea! Mijn vader zeg me stunten met de taarten draaien en kwam er dezelfde avond nog mee aanzetten!! Wat een goeierd he
Yes die heb ik ook! :-) Echt een superding!
En hier nog tevreden plateau-bezitster Ik gebruik em bij feestjes ook als kaasplankje!
Ik heb hem ook, maar dan staat hij in de kast en heb daar het broodbeleg enzo op staan. Ik heb ook nog een marmeren en daar heb ik laast wel een taart op gemaakt en hem zo in de doos gezet. (alleen de doos werd nu wel loodzwaar)
Jaaa ik heb hem ook Al jaren, maar nóóit eerder gebruikt, ik dacht ook dat ik hem allang had weggegooid, maar toen ik met deze hobby begon vond ik hem toch nog ergens onder in de kast Vooral handig voor onderranden en spuiten langs de zijkant, en smootheren... Alleen jammer dat de vierkante taarten er niet op passen moeten ze eigenlijk nog even een grotere voor uitvinden
Groetjes, Annette
Hihi, ik heb er drie. (baas boven baas ) Vind ze super handig. En Annette Als je er eerst een rechthoekige of vierkante plaat op legt, werkt ie ook super hoor.
Ja, da's waar Wendy Daar denk ik dan weer niet aan h
Hihi, ik bedacht het ook pas vanmorgen bij mijn nijntje taart hoor.
Das nou toevallig,
Vandaag bij de Ikea geweest, zag hem staan en heb hem op mijn kerst verlanglijstje gezet.
Mag voorlopig van mijn man niks meer kopen.
ik quote hem even
" Je weet nooit wat te vragen maar je koopt elke week wel wat voor je taarten "
hi hi hij heeft eigenlijk wel gelijk dus ik koop even niks (lees bijna niks)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Draaiplateau