1

Onderwerp: Ongelofelijk!

Hallo allemaal!

Ik ga een bruidstaart maken, en was daarom naarstig op zoek naar wat tips en ideeen, dus kwam ik op deze site terecht. Maar, dit is gewoon ongelofelijk, ik ben helemaal in de war! Dit is gewoon kunst! Wendy, ik bekeek bijvoorbeeld jous site, en alles is zo ongelofelijk mooi!! Ik ben bang dat ik niet zon perfectionist ben als iedereen hier, maar ga het toch proberen. In ieder geval, mijn complimenten, dus!

2

Re: Ongelofelijk!

Hahaha..ja ik reageerde net zo hihi..ik hoop dat je veel inspiratie vind op de site..ik ben nog maar een pre-verslaafde maar ik check wel elke dagen even de site

3 Laatst bewerkt door ria (20-10-2006 14:42)

Re: Ongelofelijk!

Hoi,
Leuk dat je op deze site terecht gekomen bent. Het is inderdaad een hele openbaring.
Als je nog meer tips zoekt of met meer ervaren taartenmakers wilt praten kan je nog naar het wintertaarten evenement hoor. :)
Veel te zien en te leren al is het maar door te kijken. En wendy doet dan ook een aantal demonstraties samen met nog een aantal andere dames van dit forum. en Inge is er met de webshop dus...:D. Kijk maar eens op www.kes.demon.nl/taart

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.