1 Laatst bewerkt door mascha (21-10-2006 17:00)

Onderwerp: koekjes bij AH

Ik zag vandaag bij de AH leuke koeken om te versieren. Ze hadden Sint en Piet, er zitten dan gekleurde hageltjes bij en bij de Sintkoek ook gouden parels :) en nog een plakspul (eetbaar), volgens mij was het iets van 2.39 ofzo (ik weet het niet precies), maar misschien vindt iemand dat leuk als idee of met de kinderen ofzo (die heb ik zelf niet).

Mijn website: Presentaart

2

Re: koekjes bij AH

He dat is leuk! Ga ik morgen meteen halen, vinden mijn kinderen vast heel erg leuk om te doen. Maar ik laat het nog maar wel een tijdje liggen hoor, vind het nog veeeeel te vroeg voor de Sint!

Groetjes Chantal

3

He bedankt voor de tip. Dat zal mijn koekebakker van 2 jaar heel leuk vinden! (en die van 5 ook wel hoor) Maar idd: nog ff verstoppen die handel, tis pas half oktober!

Groetjes! Cindy
Mijn taarten kun je vinden op: http://www.mijnalbum.nl/Album=EMMHI6AR

4 Laatst bewerkt door Antoinette (17-10-2006 14:53)

Ik heb ze maar meteen gekocht. Mijn zoon van 4 had ze al in zijn mandje gestopt voor ik het wist. We gaan dit weekend naar Center Parcs dus voor een keer vond ik het goed dat hij ze meenam, heeft hij gelijk wat te doen want het wordt slecht weer heb ik gehoord en hij is de enige kleine man de rest zijn pubers.Breng volgende week wel verslag uit hoe ze werken voor al die andere moeders.
Groetjes Antoinette

Pluk de dag!