Onderwerp: Naar Londen! Taart-adresjes?
Een beetje vroeg misschien, maar ik ga half december een aantal dagen naar Londen met mijn vriend, vader en zus en vroeg me af of er nog taart-adresjes zijn die ik niet mag missen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Naar Londen! Taart-adresjes?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een beetje vroeg misschien, maar ik ga half december een aantal dagen naar Londen met mijn vriend, vader en zus en vroeg me af of er nog taart-adresjes zijn die ik niet mag missen?
Probeer een Londen in te typen in de zoekfunctie....dan krijg je waarschijnlijk wel wat adressen en tips naar boven.
Wat leuk...zo voor de kerst...!!!
ja idd er is eens een topic geweest 'taart winkels in londen' voor pinkie, maar weet niet of zij er geweest is.
En als je van kookboeken en vooral bak en cakedecorating boeken houdt, dan moet je naar Books for Cooks op Blenheim Crescent, zijstraatje van Portobello Road, in Notting Hill. In hetzelfde straatje zit ook een tuinboekenwinkel en een specerijenwinkeltje. Bij Books for Cooks heb ik vorig jaar m'n eerste cake decorating boeken gezien...en dus gekocht...en verslaafd geraakt...
Het duurt nog even, maar alvast veel plezier!
ik ben uiteindelijk toch niet gegaan dus ik kan je er niet verder mee helpen maar dat topic misschien wel.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Naar Londen! Taart-adresjes?