1

Onderwerp: inspiratieloos

help ik heb geen inspiratie!!!!

Ik heb onderstaande schildpad al klaar, want dat wilde de moeder graag.
Maar nu............

De taart is voor Coen een jongetje dat 2 jaar wordt en helemaal gek is van schildpadden.

De taart heb ik ook nog niet, want dat laat ik af hangen van hetgene dat ik erop wil hebbben.

Ik heb een vorm van 24 cm, een rechthoekige vorm en de vorm van blokker.

Wie o wie helpt mij van deze inspiratieloze avond een spetterende avond te maken???  (alsof jullie nog niets te doen hebben? sorry)

alvast bedankt

groetjes,
Sasja

2

Re: inspiratieloos

Hoi,
Een klein ideeetje van mij wie weet kun je er wat mee???!!!
Van de blokker bol een taart maken. Als hij klaar is en koud. De bolle kant er af snijden zodat hij kan staan. Op het platte kant in het midden met blauwe icing, fondant of marsepein een vijver maken met een rand waar je kleine kikkertjes en wat groen gewas op zet. Je krijgt dan een vijvertje met kikkers en begroeiing. De kikkers kan je eventueel los kopen en het groen kan je mischien van fondant,marsepein of zoiets maken. Rietstengels van kleine chocolade sticks dan krijg je van die sigaarpluimen. Hopelijk is dit een inspiratiebron anders heel veel succes met denken.
groetjes Antoinette

Pluk de dag!

3

of een taart die als zee dient daar een eilnadje op met palmen enzo en dan schildpad(jes) die er rond zwemmen

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

4

je kan natuurlijk de blokkerbol zelf als schildpaddenlijf gebruiken - nog poten en een hoofd eraan maken

5

Of maak een onbewoond eilandje in de zee. Dus een platte taart, 24 rond of de rechthoekige vorm, net voor hoeveel mensen het moet zijn, wat de zee is. En dan van de bolvorm alleen de top gebruiken voor het eiland. Vlag in het midden met bv de leeftijd erop en natuurlijk de schildpad bovenop het eilandje, of schuin er op alsof ie naar boven klimt. Is wel extra leuk nog een klein schildpadje erbij.. ;) Evt wat palmboompjes erbij, vissen (haaievinnen, lekker makkelijk) in de zee.
Zoiets???
Veel succes in ieder geval :)
Groetjes, Annette

Groetjes, Annette
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/

6 Laatst bewerkt door nnicole1234 (03-10-2006 21:44)

Voor een kindje dat 2 jaar wordt mag het een lekkere duidelijke taart zijn denk ik.
Die kinderen houden van Bumba, Nijntje en Dikkie Dik ds dingen met niet al te veel detail misschien ???

Vond deze op het web en is met de blokkerbol misschien leuk te maken...??!!

http://www.davidtoc.com/cakes/images/turtle1a.jpg

oh...zie net dat Kristien dat ook al voorstelde ;-)

7

leuk leuk leuk allemaal.

Genoeg voor drie of vier taarten.
En ik zie nu ook dat ik mijn puzzelschildpad helemaal niet had bijgevoegd.

Zo zat ik in de stress.

Ik ga nu snel beginnen en jullie zien het resultaat wel ..bedankt allemaal!!!

Jullie zijn lieverds!!

sasja