1

Onderwerp: glanspoeders webshop

Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de glanspoeders basic en special uit de webshop. Ervaring (goeie en slechte) met een van de twee? Of een link naar een taartfoto waarop deze gebruikt zijn?
Ik zou mij goudpoeder willen aanschaffen.

Kristien

2

Re: glanspoeders webshop

volgens mij is het verschil dat de basic helder goud enzo bevat en de special meer de oude kleuren zoals koper enzo!!! Weet het niet zeker hoor maar dat dacht ik


Groetjes Rianne

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

3

Re: glanspoeders webshop

Hoi Kristien,

In de "basis serie" hebben ze inderdaad gewoon 1 kleur goud en 1 kleur zilver opgenomen, in de "special serie kun je kiezen uit 8 tinten goud en zilver en nog meer als brons en koper etc. Omdat wij die zijn gaan voeren, de basisserie, dachten we dat er naar de kleuren "briljant goud" in Light gold niet meer zoveel vraag zou zijn en hebben we die uit ons assortiment gehaald. Het is dus meer zo dat dit de kleur goud is die algemeen onder goud wordt verstaan en de special range dus meer tint verschillen bevat. Verder is het hetzelfde materiaal zeg maar, alleen zit bijv. de basisserie in een wat "goedkoper" ogend potje, met zacht kunststof dekseltje op het potje en is de designer range luxer, met schroefdop en hard pvc. Maar er zit in de basisserie wel weer meer inhoud....

Zie je door de bomen het bos nu al een beetje? ;)

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat