1

Onderwerp: eindelijk een prinsessentaart

Eindelijk heb ik een bestelling voor een prinsessentaart! Ik had al aan m'n vriend gevraagd of hij er een wil voor z'n verjaardag (kon het proberen) maar hij heeft liever appeltaart, zucht...
Maar goed, nu de vraag hoe ik het beste een rok kan maken. Wie heeft de Wonder mold en wil hem verhuren??? :)
Inge, heb jij hem? Want jij maakt wel mooie rokken. (ik wil niet de rvs blokkerbol gebruiken want dan klopt de verhouding niet)
Of is bijsnijden goed te doen? Het lijkt me erg moeilijk om dat gelijkmatig te doen.

Mijn website: Presentaart

2

Re: eindelijk een prinsessentaart

heb je geen 2 tulbandvormen? daar gaat het toch ook mee?

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

3

Re: eindelijk een prinsessentaart

En de de Pyrex glazen schaal van de Blokker ? met een klein bakje erbovenop is de verhouding best goed hoor !

4

Re: eindelijk een prinsessentaart

Hoi Mascha,

Ik heb zelf wel de wondermold inderdaad. Eigenlijk heb ik nog nooit een vorm verhuurd, dus dat zou de eerste keer zijn ;). Mail me anders maar even, dan kunnen we kijken of het te regelen valt. Overigens hebben we ze ook in de webshop te koop en ik weet uit ervaring: 1 keer mee gebakken en je bent verkocht....

Groetjes, Inge

PS: Ik heb de blokkerbol dan wel niet, maar als je een ronde taart bakt die net iets groter is dan de onder (of boven) kant van de bol en die eronder plaatst en schuin bijsnijdt, kun je dan niet ongeveer de verhoudingen krijgen?

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

Re: eindelijk een prinsessentaart

Hoi Masha,

Ik hab de wondermold ook en ik raad hem ,net als Inge ,ook ten zeerste aan.
Je kunt hem nlk. voor veel andere taartjes ook hel goed gebruiken.
bijv. een lijf van een zittende beer o.i.d er staat ook een hele gave mickey mouse die ok een taart zit in een van de wilton boeken daan gebruiken ze hem ook voor het lijf.
Als bloempot doetie het ook goed maar dan op z'n kop natuurlijk.
en zo zijn er nog wel meer dingen te verzinnen.

succes,
Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!