1

Onderwerp: wat denken jullie van deze smaken?

ik moet voor iemand een taart maken, hij is gek van chocolade en rum. ik dacht: een chocoladebiscuit getrempeerd met rum, en slagroom met chocopasta of chocoladekoekjes. zou ik onder de slagroom ook nog wat rum doen? iemand nog een ander idee?

hij wou een erotisch getinte taart (die paaldanseres zag ik echt niet zitten) maar ik heb van iemand eens een  boezem gezien, met een mooie kanten bh.  weet iemand van wie die was?

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

2

Re: wat denken jullie van deze smaken?

Misschien kun je 1 laag choco-botercreme doen en 1 laag kersenjam met een of ander drankje ..kirsch of zo zoals de schwarzwalder...(eventueel samen met een dun laagje gemolten pure choc..(voor de verslaving ;-) )
Misschien kan het ook met rum...geen idee

3

Re: wat denken jullie van deze smaken?

In de slagroom zou ik zeker geen rhum doen.
In chocolademousse of vloeibare chocolade geen probleem.
Het veiligst is om essence te gebruiken denk ik. (verkoopt men in de Carrefour in kleine flesjes)
De alcohol zou misschien rare dingen kunnen doen met de consistentie.

4

Re: wat denken jullie van deze smaken?

Ik denk dat je de taart van Evelien bedoelt, te zien op www.boketor.nl. Ik heb net vandaag haar site uit en te na bekeken, op zoek naar inspiratie, vandaar...

5

Re: wat denken jullie van deze smaken?

ja dat was ze idd eline!  ga nog wel eens wat surfen naar erotische of naughty cakes.

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

6

Re: wat denken jullie van deze smaken?

heb op de volgende site hele naughty cakes gevonden. Je moet je wel eerst registeren als lid daarna toestemming geven om de foto's te bekijken (die preutse amerikanen :-))

http://www.cakecentral.com/cake-decorating-photos.html

onder aan de site staan de naughty cakes vermeld.

7

Re: wat denken jullie van deze smaken?

ja idd, ben al lid, ben momenteel bezig aan de kerst taarten en ben al tot pagina 10 geraakt, het zijn 30 pagina's dacht ik.

ga mijn kerst-search onderbreken om naar de naughty cakes te kijken, want het is voor een collega en een andere collega wil nu ook

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010