1

Onderwerp: Aardbeien-/ citroenbavarois van Soezie/Aveve gaat er uit !!! WEEEEHHH

WEEEEEHHH kom ik laatst weer bij de Welkoop om weer een partij aardbeienbavarois in te slaan is het uit het assortiment gehaald !!!! Ik nog vragen waarom want wij kopen toch heel wat in ;) Maar dus niet meer te krijgen :(

Ik Soezie gemaild. Blijkt nu dus dat ze een neutrale mix krijgen en daar kan je dan aardbeien of iets anders door doen om een bavarois te krijgen. Maar omdat ik altijd van de makkelijke ben baal ik daar dus ontzettend van :(

Inge/Marianne wanneer gaan jullie bavarois in de webshop verkopen, zal gelijk even doorgeven welke smaken mij wel erg lekker lijken ;)

- Aardbeien
- Limoen/citroen
- Sinasappel

MJAMMMMMM :D :D :D

Groetjes,
Wietske

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

2

Re: Aardbeien-/ citroenbavarois van Soezie/Aveve gaat er uit !!! WEEEEHHH

H

groetekes Kris

3

Re: Aardbeien-/ citroenbavarois van Soezie/Aveve gaat er uit !!! WEEEEHHH

Hoi Kris, leuk dat ik het weet !!! HAHAHAHA dan hadden ze bij ons zeker nog een hele oude voorraad staan ! Ik heb nog 1 zakje thuis dus die gebruik ik dan maar voor hele speciale gelegenheden ;)

En hoor wel even hoe het met citroen is, hoef ik het niet uit te proberen, ben daar nl. niet zo'n ster in ! :D

Groetjes,
Wietske

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

4

Re: Aardbeien-/ citroenbavarois van Soezie/Aveve gaat er uit !!! WEEEEHHH

ik heb ook de bavaroismix van aveve, zelf nog smaken toe te voegen dus.

durf er nu niet aan te beginnen met dit hete weer, maar zal jullie laten weten met welke smaken het resultaat best te eten valt.

nu we toch over smaken bezig zijn, heb de botercreme mix van de webshop gebruikt, ja watte, lekker spul zeg!! veeeeel lekkerder dan die ik hier gekocht had! helemaal niet boterachtig of zo, zag ook wit ipv geel, njam!!!

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

5

Re: Aardbeien-/ citroenbavarois van Soezie/Aveve gaat er uit !!! WEEEEHHH

zoals beloofd de eerste resultaten met de nieuwe bavarois mix:

ipv aardbeien heb ik er gepureerde bananen aan toegevoegd, ik heb me alleen niet aan het juist aantal gram bananen gehouden, dus het was een beetje te zwaar, maar met 1 banaan ipv 2 had het wel goed geweest denk ik.

als jullie nog ervaringen hebben ....

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010