1

Onderwerp: anwb-bord blauw

Hallo mensen,

Ik heb in september waarschijnlijk anwb-bord blauwe marsepein nodig.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dat maak of welke kleurpasta ik daarvoor het beste kan gebruiken ?

Groetjes Nicole

2

Re: anwb-bord blauw

Is dat een beetje het blauw van deze taart van mij?

http://www.infotaartje.nl/foto14.jpg

Zo ja, die heeft Inge voor me gekleurd, misschien weet zij welke kleur ze daarvoor gebruikt heeft...

Groetjes, Car 
Uno per Uno Workshops

3 Laatst bewerkt door nnicole1234 (26-07-2006 15:49)

Re: anwb-bord blauw

Ja dat lijkt me wel een aardige anwb-borden kleur !!!!
Bedankt !

Inge ...?????? (weet je nog welke kleur het was ?)

Groetjes Nicole

4

Re: anwb-bord blauw

Ja ik heet wel geen Inge maar het staat (kon ik me nog herinneren, erg h

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

5

Re: anwb-bord blauw

Haha...Lara...

Nee, geen Inge maar wel goede informatie !

Die ene blauw-kleur heb ik al maar misschien is het inderdaad goed om een nieuw potje van Wilton te kopen. Heb je daar ook een foto van (bedoel een taartfoto waar je 'm hebt gebruikt ?)

6

Re: anwb-bord blauw

Nee helaas Nicole, nog geen taart met het nieuwe blauw :-) Dat het een mooie kleur is (wel heel blauw, dus niet zo als de gentiaan zo licht/turquoise) kwam omdat de bluebell  op was en ik dus een beetje marsepein moest kleuren met de royal blue, toen zag ik dus dat het heel helder blauw (royal maar niet zo donker als de ridder of harry pottertaart die met de bluebell van SK zijn) werd. Je kunt wel op de wilton site kijken voor de kleur.

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

7

Re: anwb-bord blauw

Hoi Nicole,

Die Royal Blue is inderdaad denk ik de goede kleur voor je bord. We hebben wel een kleurstaaltje op de website staan, het is inderdaad goed blauw, wel wat donkerder als op de taart van Carry, maar dat komt dus omdat ik daar met Gentian ben begonnen en wat donkerder heb gemaakt omdat Carry mij altijd plaatjes stuurt met haar wensen ;)

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat

8

Re: anwb-bord blauw

omdat Carry mij altijd plaatjes stuurt met haar wensen

Hahaha, ja, dat klopt! Dat heb ik wel regelmatig gedaan! Gelukkig kleur ik het nu zelf, hoef ik Inge niet meer lastig te vallen met mijn plaatjes :-D :-D

Maar zo'n mooie blauw heb ik zelf nog niet gemaakt!

Groetjes, Car 
Uno per Uno Workshops

9

Re: anwb-bord blauw

Hoi Carry,

Je viel me niet lastig hoor :) ik vond het altijd erg leuk om te zien dat de kleurtjes die ik jou stuurde vertaald werden in jouw taarten. Maar zelf kleuren is natuurlijk wel goedkoper en als je meer taarten gaat maken heb je de aanschaf van verschillende kleurstofjes er zo uit.

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat