Onderwerp: leuke foto met peggy porschen cupcakejes
jullie habben 'm vast al gezien, maar toch nog even ter inspiratie:
[img]ttp://www.peggyporschen.com/press/SundayTimesStyleJune2005/images/4.jpg[img]
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » leuke foto met peggy porschen cupcakejes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
jullie habben 'm vast al gezien, maar toch nog even ter inspiratie:
[img]ttp://www.peggyporschen.com/press/SundayTimesStyleJune2005/images/4.jpg[img]
hoe kom je er aan? dat is peggy porschen toch niet in het midden? of wel? had al eens een foto op haar website gezien maar ik dacht dat ze blond was.
wel leuke foto!!
nog nooit gezien. Leuke foto, maar als je zoveel cakejes eet blijf je niet zo slank, haha (ik niet in ieder geval, ik ben blij dat ik m'n taarten allemaal weggeef, ik moet nog in een jurk volgende week )
nee, dit komt uit en tijdschrift. ergens op de peggy porschen site kun je een overzicht vinden van alle publicaties over haar taarten n de pers. daar staat weer van allerlei nieuw inspiratiemateriaal tussen, echt de moeite waard!
en peggy zelf is best slank volgens mij!
ze maakt perfecte cupcakes en blijft ondanks al dat lekkers ook nog slank
...zucht...
ze maakt perfecte cupcakes en blijft ondanks al dat lekkers ook nog slank
...zucht...
lol
Mooie foto trouwens!
Ja, nee HAHA!! Dat zijn natuurlijk alle cakejes die ze NIET heeft opgegeten!!!! (Zo kan iedereen slank blijven )
Groetjes,
Mirjam
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » leuke foto met peggy porschen cupcakejes