1

Onderwerp: marshmallows

Waar kan ik marshmallows kopen?

2

Re: marshmallows

bij de hema hebben ze witte mini-marshmallows (voor witte fondant???) te koop en ook rose en witte in een zak. Bij de AH hebben ze ook rose en witte in een zak (alleen als je witten nodig hebt ook handig, kan je de rose zo opeten :D)
Vast wel meer plekken maar Hema en AH moet lukken toch?

Mijn website: Presentaart

3

Re: marshmallows

mascha schreef:

bij de hema hebben ze witte mini-marshmallows (voor witte fondant???) te koop en ook rose en witte in een zak. Bij de AH hebben ze ook rose en witte in een zak (alleen als je witten nodig hebt ook handig, kan je de rose zo opeten :D)
Vast wel meer plekken maar Hema en AH moet lukken toch?

Oh geweldig!
Ga er gelijk achteraan.

Kan ik trouwens marshmallows niet met spekjes vervangen?
Of is het hetzelfde? :$

4

Re: marshmallows

ik heb het geprobeerd en ik kan het je niet aanraden.
Ten eerste moet je de kleuren losknippen wat al echt een takkenwerkje is, ik heb nog nooit egaal witte spekjes gezien.
Ten tweede wordt de fondant slechter te bewerken. eerst is het nog redelijk, maar wat je ervan maakt wordt dan een soort spek(je), dus minder goed van vorm. Als je het bewaart is het helemaal ellende en de smaak vond ik ook maar matig (terwijl ik dol ben op spekjes, maar het werd toch anders dan mmf.
Kan het? Ja in principe kan het wel maar ik zou het niet doen...

Mijn website: Presentaart

5

Re: marshmallows

yes! ik heb een tip gegeven over iets waarmee ik heb ge-experimenteerd! Nu voel ik me een echte toffe taartenbakster ;):D

Mijn website: Presentaart

6

Re: marshmallows

op de bakkerswebsite las ik dat je ook marshmallows hebt bij de Xenos

mijn taartjes kun je zien op http://www.mijnalbum.nl/Album=F3XEMDHO

7

Re: marshmallows

Jullie zijn geweldig dames!

Bedankt voor de antwoorden.