1

Onderwerp: hoeveel stukjes...

Hoi,

Ik maak meestal een taartje van 20 cm doorsnede maar mensen vragen me staads hoeveel stukjes je daar uit serveert.
Tot nu toe zeg ik elke keer.."dat ligt er aan hoeveel honger je hebt"maar dat is natuurlijk niet het antwoord dat ze willen horen ;-)

Hoeveel personen rekenen jullie voor zo'n taart ?

Groetjes Nicole

2

Re: hoeveel stukjes...

Hoi Nicole,

Ik reken voor 8 puntjes, soms eentje meer, ligt inderdaad eraan, maar standaard voor 8 personen. En dat zijn altijd "ruime" stukken hoor :-)

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

3

Re: hoeveel stukjes...

Hoi Nicole,

Ik reken voor 8 puntjes, soms eentje meer, ligt inderdaad eraan, maar standaard voor 8 personen. En dat zijn altijd "ruime" stukken hoor :-)

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

4 Laatst bewerkt door wietske (28-06-2006 12:07)

Re: hoeveel stukjes...

Hoi Nnicole :D

Wij rekenen eigenlijk altijd 8 -12 punten (is wel wat rekkelijk maar goed) Met 8 punten heb je erge grote stukken hoor, dat is voor de veelvraten onder ons :D hahahaha.

De 12 is wat ons betreft net lekker, zit je niet zo vol van. Wij zeggen altijd tegen de mensen dat ze niet zulke grote stukken moeten snijden, omdat het erg machtig is.

Je kan je taart ook nog goed vullen, dan is ie weer hoger !!! Onze taarten zijn nl. meestal wel 8 cm hoog, dus heb je in de breedte weer minder nodig ;)

Groetjes,
Wietske

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

5

Re: hoeveel stukjes...

Haha Wietske, iedereen zal nu dus denken dat ik een veelvraat ben :-D :-D :-D Maar goed ik toch even zeggen dat mijn taarten (behalve de biscuitdeeg-opdrachten) normaal niet zo hoog zijn hoor! ;-) :-D :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

6

Re: hoeveel stukjes...

Oeps, hahahaha... ja Lara zo had ik het nog niet bekeken :D :D

Groetjes,
Wietske

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/