1

Onderwerp: kinderworkshop ideeen

hallo allemaal ,
Heeft iemand een  simpel en goedkoop idee (of voorbeelden)om cakejes te versieren met een grote groep kinderen vanaf 7 jaar ?
Ik dacht zelf iets met botercreme omdat fondant rollen en uitsteken veel werk is en dat misschien te moeilijk is.
Alvast bedankt
Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

2

Re: kinderworkshop ideeen

Hoi Saskia

Ik heb voor mijn zoons verjaardag (8) cup cakes gemaakt en daar mochten de kinderen zelf een teddy beertje van fudge op maken. 2 fudge snoepjes per kind is voldoende.
Beetje chocola smelten of botercreme op het cakeje doen en dan blijft het beertje  goed zitten!
Jou olifantje of kaboutertje zou je ook kunnen doen! Want die zijn ook heel leuk!

groetjes Francisca

3

Re: kinderworkshop ideeen

Hoi Saskia,

Vanaf 7 jaar, daar kun je al best een beetje mee experimenteren hoor! Vergeet niet dat ze al wat "klei-ervaring" achter de rug hebben! Maar voor de goedkopigheid:

Verschillende kleuren botercreme in de plastic kommetjes. Dan heb je meteen meerdere mogelijkheden: cakejes op hun kop er in dopen om de hele bovenkant in

Re: kinderworkshop ideeen

Jeetje Evelien wat een leuke site zeg ,
alvast bedankt voor alle goede tips
hier heb ik echt wat aan .Ik ga meteen iets gaafs verzinnen en uittesten met m'n eigen kids(4 en 6).Niet helemaal eerlijk want die hebben al spuit ervaring.
Zo'n koekjes pistool heb ik in de kast liggen dus dat scheelt weer.
Ik heb ook goedkope plastic spuitsetjes bij blokker gezien misschien moet ik die nog even nader inspecteren.

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

5

Re: kinderworkshop ideeen

Fijn dat je er wat aan hebt! Ik ben erg benieuwd naar de foto's, want die worden vast heel veel gemaakt tijdens zo'n workshop??... :)

Groetjes Evelien