1

Onderwerp: hoeveel bebogeen?

Hallo

Heel wat lezen verder heb ik nog een vraag over.
Voor mijn man wil ik een vaderdag taart maken, want dan kan ik gelijk de vulling voor de bruidstaart uitproberen.

Ik wil een taart maken van biscuitdeeg. En die vulllen met botercreme met bebogeen erdoor. En als banketbakkersroom niet koel bewaard hoeft te worden ook dat er door. Weet iemand hier verhoudingen van? En heeft iemand dit wel eens gemaakt met de botercreme en bbroom van soezie zo ja, hoe heb je dat gedaan?

Kun je deze vulling in alle twee de lagen doen, of snij je hem dan maar 1 keer door?( ronde springvorm)
IK denk dat ik de taart maar overgiet met chocolade want ik begreep dat rolfondant nu erg moeilijk te verwerken is en omdat ik het ook nog nooit gebruikt heb lijkt me dat geen goed begin, of valt het mee?

En de laatste vraag: In een boek uit de bieb staat suikerglazuur (poedersuiker,kokend water en vanille extract) kun je hier mee redelijk bloemetjes spuiten zoals op de moederdagtaart bijvoorbeeld en vlinders?

Uhm het werden wat meer vraagjes,
groetjes Hannelore

ps. wat is Het boek?

[img]http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=albumview&a=1&key=J8RNCZQQ&album=H3WCN8F3[/img]

2

Re: hoeveel bebogeen?

Hai Hanelore,

HIHI, 1 vraag roept er altijd meer op h