1

Onderwerp: brandweertaart

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en heb eigenlijk pas 2 taarten met marshmallowfondant gemaakt. ik vind het helemaal leuk en dus op naar het volgende project. Ik werk op een school voor zeer moeilijk lerende kinderen en op het ogenblik werken we over het thema de brandweer. Nu leek me het zo leuk om na afloop van het toneelstukje wat we gaan doen met de kinderen een brandweertaart te hebben klaar staan. Het moet genoeg zijn voor ongeveer 45 personen, wie helpt me aan goede ideeen.

Groetjes truus

2

Re: brandweertaart

hoi, ik heb er laatst 1 gemaakt voor mijn man omdat hij officieel brandwer werd.

dit was niet voor 45 personen, maar misschien kan je er een taart onder maken?
kijk even hier

http://taartenvanjudith.mijnalbums.nl
daar staa de brandweer auto taart bij!

succes in ieder geval!

taarten uit Hilversum!

3

Re: brandweertaart

45 personen!! Dat moet een flinke auto worden dan! Ik denk dat ik ook in dit geval voor meerdere taarten zou gaan. Wat dacht je van 2 brandweerauto's? En van die taart van Judith is ook een omschrijving. Zij heeft de versiering wel iets aangepast (mooier gemaakt!!). :)

Groetjes Evelien

4

Re: brandweertaart

maare ik had deze taart "zelf" bedacht evelien! we hebben de wagen wat meer gemaakt naar deze tijd. we hebben de officiele plaat er bij gehaald, plus dat mijn man de brandweer geregeld ziet, dat heb je als brandweerman! ;-)

taarten uit Hilversum!

5

Re: brandweertaart

En toch is er een beschrijving van! :D (die heb ik weer van Inge gekregen) hahaha Je kunt dus ook wel een boek gaan schrijven... ;)

Groetjes Evelien

Re: brandweertaart

Allemaal heel hartelijk bedankt voor jullie tips en ideeen, jullie hebben het steeds over beschrijvingen, staan die ook op deze website? Nogmaals heel hartelijk bedankt voor alle tips ik ga eens bekijken of ik zo n driedimensionale taart aan durf anders wordt het toch een platte met de brandweerwagen en de brandweer van het boekje van Dick Bruna. Dit boekje staat centraal deze weken in onze klas, maar ja zo n andere is natuurlijk wel veel mooier ik zal laten weten of ik het uiteindelijk wel of niet aan durf.

7

Re: brandweertaart

Als je even een mailtje naar me stuurt (op mijn naam klikken) dan zal ik jou die beschrijving mailen.

Groetjes Evelien