1

Onderwerp: Nog meer bewaarvraagjes

Hallo,

Deze week moet ik met mijn hand in het gips (vinger wordt rechtgezet :( ) En dat gaat nog een aantal weekjes duren voordat dat er weer afgaat. Maar in Juli is mijn dochter jarig en kan ik haar verjaardagstaart misschien niet zelf maken en volgende week moet ik ook een taart maken voor de doop van mn nichtje en dat gaat dan dus ook moeilijk met een hand vol gips. Duss mijn vraag is: WAT NU????

Wat kan ik allemaal invriezen en wat vooral niet? Of kan ik het idee maar beter uit mn hoofd zetten en alvast naar de hema lopen..(hoop t niet)

Groetjes Charlie

2

Re: Nog meer bewaarvraagjes

Een taart bekleed met fondant en met marsepein heb ik  al eens ingevroren. Sávonds voor de dag dat je deze wilt gebruiken ontdooien gewoon op de aanrecht zetten bij kamertempt. Bij mij ging het goed hoor! de marsepein kan wat meer gaan glanzen dat wel, maar de smaak is er niet minder om succes!

Kijk gerust eens in mijn taartenalbum
http://www.creabrigitte.mijnalbums.nl

3 Laatst bewerkt door wendy (27-05-2006 16:02)

Re: Nog meer bewaarvraagjes

Een taart met fondant ging bij mij ook goed, het was geen hele taart maar een stuk dat over was van mijn moederdag taart. Het ging niet eens glimmen en smaakte (volgens moeders) nog voortreffelijk.

Succes met je hand h

4

Re: Nog meer bewaarvraagjes

Ook ik heb wel eens hele taarten ingevroren. Je kunt voor de zekerheid de taart in het plastic laten ontdooien, dan komt de condens niet op de marsepein of fondant. Let wel even op welke vulling je gebruikt....

Groetjes Evelien