1

Onderwerp: Bruidspaar met kindje bovenop de taart??

Hoi

Ik ben ceremoniemeester bij de bruiloft van onze buren.
Zij hebben een dochtertje en willen dolgraag een bruidspaar bovenop hun bruidstaart, maar dan met een kindje.

We zijn overal op zoek maar tot nu toe zonder succes... het zijn bruidsparen, mannen, vrouwen, man-man, vrouw-vrouw... maar een gezin heb ik nog niet als decoratie gevonden.

Heeft iemand nog een tip?

alvast bedankt
Marisja

2

Re: Bruidspaar met kindje bovenop de taart??

Maak ze zelf? van marsepein ofzo? ;)
Zullen niet zo mooi worden als de modellen die je koop, maar zeker lekkerder.

3 Laatst bewerkt door Marisja (23-05-2006 10:19)

Re: Bruidspaar met kindje bovenop de taart??

Ik ben zelf niet zo goed met marsepein, maar het is wel een goed idee :-) thanks!!

4

Re: Bruidspaar met kindje bovenop de taart??

Of probeer een alternatief bruidspaar, als je mensen niet zo ziet zitten om te boetseren?
Ik heb eens een bruidspaar van beren gemaakt, eentje met een sluier en eentje met een vlinderstrik, een kindje-beer daarbij is ook zo gemaakt!

groetjes,

Pauline

Groetjes, Pauline

5

Re: Bruidspaar met kindje bovenop de taart??

Je kan misschien zelf poppetjes kleien. Of een foto op ouwel laten afdrukken en deze bovenop de taart leggen. Of deze op fondant of zoiets plaatsen en dan misschien rechtop zetten. Geen idee of dat lukt hoor...

Misschien kan je kleine poppetjes kopen, van die hoe heten ze ook alweer Evi of geloof ik dat zijn van die kleine barbiepoppetjes, maar weet niet of ze daar papa, mama en kindje van hebben.

Of kleine poppenhuispoppetjes, daar hebben ze in ieder geval vele soorten en maten van !!!

Laten jullie de taart maken, want anders weet degene die hem maakt misschien nog wel een leuk idee !

Je kan natuurlijk ook bij

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

6

Re: Bruidspaar met kindje bovenop de taart??

Bij Caribbean Soulfood & Cakes maken ze de poppen zelf dus ik denk ook dat het
mogelijk is om een baby te maken www.caribbeansoulfood.nl

7

Re: Bruidspaar met kindje bovenop de taart??

en als je nou een bruidsspaar en zo'n communicantje neemt? die hebben immers ook een wit jurkje aan...

succes ermee!!!

groetjes dummie