1

Onderwerp: bestellen op webshop??

Hey,

kan er me AUB iemand helpen??  Ik probeer me op de webshop aan te geven als klant maar wanneer ik het land moet selecteren dan krijg ik alleen selecteer te zien en Nederland?!  Kan ik dan geen materiaal bestellen omdat ik in Berlgië woon of doe ik iets verkeerd??  Had ook problemen om materiaal in mijn winkelwagen te laden.  BEn , zoals jullie kunnen lezen, geen krak in al deze dingen.  Wie helpt er me??

Groetjes,
Katje

2

Re: bestellen op webshop??

Hoi Katje,

Het is (helaas nog) zo dat we niet standaard naar buitenland versturen. Omdat de verzendkosten zo anders liggen dan binnen NL hebben we daar nog een aparte modules voor aangemaakt. Dat gaat zeker wel komen, maar nu is het nog even "behelpen", sorry hiervoor.

Als je je aanmeldt, vul je bij postcode B-.... en dan de 4 cijfers van je postcode in. ALs land kun je alleen kiezen voor NL, dus dat moet je gewoon even doen. Als je je order klaar hebt, dan ga je gewoon door tot het einde en dan mail ik je over de verzendkosten. Het is nl. zo dat je naar belgie tot 2 kg binnen het "'normale tarief" valt, maar vanaf 2 kg gewicht wordt het heel veel duurder. Het is dus  maar net of je dat wilt.

Ik zie je bestelling wel tegemoet, anders moet je me even mailen als het nog niet lukt. Inge apenstaartje taartopmaat.nl

Groetjes, Inge

Groetjes, Inge
Deleukstetaartenshop & Taartopmaat