1

Onderwerp: Barbie in de wonder mold

Ik moet voor maandag (ja, ja, druk, druk, druk..) weer een barbietaart maken. Maar nu wil ik hem in m'n nieuwe wonder mold bakken. Maar ik wil er wel een echte barbie in doen. Had van Inge al gehoord dat dat wel kan, als ik er nog een ondertaart onder doe, dan heeft ie waarschijnlijk de juiste hoogte.

Maar nu ben ik eigenlijk vergeten te vragen hoe ik die barbie er in moet zetten, want de cake is natuurlijk niet hol, zoals bij de tulband !

Iemand nog tips ??? En zou ik de wonder mold cake zo op de ondertaart kunnen plaatsen (moet 1 rok worden) of moet daar nog een plaatje onder ???


Groetjes,
Wietske

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

2

Re: Barbie in de wonder mold

Ik had al een bedacht dat als ik ooit een barbietaart moet maken (ik heb een bolle kom van pirex) ik misschien wel een holte kan maken met zo een ding waar je klokhuizen mee uit een appel haalt.  Waarschijnlijk ga je voor een barbie wel een paar keer moeten steken, maar ik denk wel dat je een mooie ronde holte krijgt hiermee??!!

groetekes Kris

3

Re: Barbie in de wonder mold

Ik heb het nog niet geprobeerd, maar gewoon een gat snijden met een gekarteld mes lijkt me niet onmogelijk..... Rol losjes een beetje aluminiumfolie om de barbie, waarmee je de pop goed klem kunt zetten.

Groetjes Evelien

4

Re: Barbie in de wonder mold

Ik had ook geen gat in mijn vorm zitten, heb gewoon twee vormen op elkaar geplakt, (Na het bakken dan h