Onderwerp: Decoreren met foto
Goedemorgen,
ik ben al een aantal dagen op jullie site aan het koekeloeren en ik kan maar 1 ding zeggen.HIJ IS GEWELDIG !!! Vol bewondering bekijk elke taart weer opnieuw.Maar ik ben echt geen ster in handenarbeid of tekenen geweest op school.Dus ja een taart versieren kan iedereen,maar zoals deze allemaal.
Nu ben ik alleenstaande moeder en super trots op mijn dochtertje.Ik heb niet veel te spenderen maar wil ieder jaar weer een aparte taart voor haar.Het eerste jaar heeft iemand een berentaart/cake gebakken en die heb ik dan versierd,het 2de jaar heb ik van cakerolletjes een leuke rups gemaakt en versierd met cremeboter.(2x gedaan omdat de eerste was mislukt!!) en vorig jaar had ik diepvriestaart van de Aldi en die versierd met soort van marsepeinen clowntjes van de Hema.Tot nu toe leuke creaties maar nu wil ik echt een hele speciale.
Is het mogelijk om een foto op een taart te creëeren??De bakkers doen dat toch ook??Of is dat ook duur en kan je dan beter een taart kopen??En waar moet ik allemaal op letten als ik een taart maak zonder boter en hem wil versieren met marsepein??Zo wie zo zou ik dan de taart willen bekleden met marsepein en dan...ja weet ik het nog niet.Sorry het is een heel verhaal geworden maar heb nog wel wat vragen maar dat komt wel.
Alvast hartstikke bedankt,en veel succes nog met de site verder.Ga vooral zo door.
Groetjes Mira