Onderwerp: icing of botercreme?????
Ik had een vraag.Ik heb laatst op internet taarten gezien van tijgertje en dat soort figuuren en die waren met stervorm spuitmond gespoten en gekleurd.hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.Ik vroeg me af of dit icing is of botercreme.Als het botercreme is is het dan niet boterig?Als het icing is is het dan niet mier zoet?Ik vroeg me ook af of ik er eerst een laag onder moet doen dat alles blijft zitten.Ik zat zelf te denken om die bakkersroom in het midden te doen en dan het met ster vorm spuitmond met verschilende kleuren in te gaan tekenen.Ik wil tweety gaan maken voor een vriend,maar die is 12 maart jarig.Hij weet van niks af het is een verassing.Hoop dat jullie me kunnen helpen en optijd anders ga ik zelf wel wat probeeren.Als het icing is moet ik dan minder water gebruiken en moet ik het nog laten staan dat het wat harder wordt?Wat een vragen he!!!,maar ik wil natuurelijk een beetje goed voor de dag komen met mijn taart:).Heb nog een vraag als het icing is en je gaat het aansnijden valt het dan niet met brokken er af?Ik maak alles zelf,maar heb nu een pak icing gekocht in Rotterdam.Heb er nu al zin in.
Groetjes van solange