1

Onderwerp: Red velvet cupcakes echt proberen!!!

Jongens!!!

Heb gisteren de red velvet cupcakes gemaakt volgens het recept dat hiernaast bij de recepten staat (duhh)

Het is alsof er een engeltje over je tong piest!!!!!!! :Y

Heb het precies zo gemaakt alleen heb ik aan de frosting een theelepeltje rozenwater gedaan, het is meeeeeeeesterlijk!!!!

Ik ben een echte computeranalfabeet anders had ik met veel plezier een fotootje geplaatst...alleen maar om jullie lekker te maken en daardoor ertoe aan te zetten dit ook eens te maken  ;)

Maar dames en heren, dit recept kunnen jullie echt niet overslaan :P

"Het leven is niet eerlijk, maar bedenk wel: soms is het oneerlijk in jouw voordeel" Peter Ustinov

2

Re: Red velvet cupcakes echt proberen!!!

Klinkt heerlijk....zal het ook eens proberen. Jammer dat je geen foto hebt.

3

Ik heb het recept al een tijdje geleden opgeslagen, maar nog niet gemaakt. Door jouw topic zal ze toch eens gauw gaan maken  :thumb:  :9  .

4

Echt doen hoor Olgie en Joke Ellen :Y

Ik kan met mijn mobieltje wel foto's maken (heb ik ook gedaan) maar om die dan op de computer te krijgen.. :s

Jammer dat de techniek nog niet zover is dat je zulke foto's direct naar je laptop kan "zappen"... of nog beter, direct naar dit forum..

(Dat kan toch inderdaad nog niet hé?)  :rolleyes:

"Het leven is niet eerlijk, maar bedenk wel: soms is het oneerlijk in jouw voordeel" Peter Ustinov

5

Rik schreef:

Jammer dat de techniek nog niet zover is dat je zulke foto's direct naar je laptop kan "zappen"... of nog beter, direct naar dit forum..

Jawel hoor, dat kan! Daar moet je dan wel de juiste telefoon (I-phone, of zoiets) en een internetverbinding op je telefoon voor hebben.   :D

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

6

Of een bluetooth verbinding op je telefoon en laptop, dan kun je ze draadloos naar de laptop zetten, en van daarop online zetten.

7

Glamour schreef:
Rik schreef:

Jawel hoor, dat kan! Daar moet je dan wel de juiste telefoon (I-phone, of zoiets) en een internetverbinding op je telefoon voor hebben.   :D

Dat kan inderdaad! Ik heb sinds vorige week een nieuwe telefoon Samsung M1 met Vodafone 360 de telefoon staat in verbinding met je pagina (soort hyvespagina) op Vodafone en daar worden direct de gemaakte foto's naartoe gezonden. Er ging een wereld voor me open!

8

Oh ehh.... :o

Nu voel ik me echt een kneus.... :o  :o  Dat "zappen"kan dus wel...

Wahahahahaaaa, te hilarisch voor woorden :lol:

Ik ga me er even over buigen, hoe ik dit moet doen... dan kan ik al m'n andere (mis-)baksels ook op het forum zetten!!!! Alle tips zijn welkom voor een beginneling als ik!!! :Y

Wordt vervolgd!!