Onderwerp: [FEEDBACK]2 taartjes
Ik heb zelf al een hele tijd niet meer gepost, omdat ik het heel druk had met school (afstuderen) en werken... Maar nu ik zelf jarig ben en een opdrachtje mocht maken, vind ik het toch wel weer leuk om te posten en ik beloof ook dat ik zelf weer wat meer zal reageren 
Ik heb beide taarten met fondant bekleed, omdat ik persee witte taarten wilde, maar ik denk dat ik er nooit vrienden mee zal worden... Geef mij maar marsepein!
Als eerste een taart voor de moeder van een vriendin. Ik heb voor de eerste keer icing gespoten, maar vond het echt heul moeilijk!!! Het lijken nu wel scheuren ofzo... Ik heb het ook zonder spuitmondje gedaan, is met echt veel makkelijker? 
En voor mijn eigen verjaardag heb ik de schelpenmold aangeschaft. Maar een klein taartje, want ik heb ook al aardbeienkwarktaart en appeltaart, maar wilde voor mezelf toch ook wel iets 'moois' maken.

op de onderste foto lijkt 'ie een beetje topsy, maar dat komt denk ik door de manier van foto maken+ arangering van de schelpen 
is like trying to remember someone you never knew...
... Ik heb geloof ik geen op of aanmerkingen...
Zou het ook kunnen dan mijn icing te dik was? Het viel er echt in ‘stukjes’ uit…