1

Onderwerp: [Feedback] Tssssssssssss........

Zei het slangetje:)

Mijn eerste Cars is net opgehaald. Ik heb heel veel inspiratie opgedaan via het forum:) Hiervoor mijn dank.
Ik heb op het laats besloten om een stapeltaart met de maten 30 en 15 te maken in plaat van 20 en 25. Ik ben blij dat ik het zo heb gedaan omdat ik 2,5 cm eigenlijk net iets te klein vind. Het was alleen jammer dat in geen doos had van die grootte. En mijn cakedrum was ook precies 30 cm. Je ziet hem niet eens onderuit komen :(.
Ik ben ook niet zo blij met de wolken maar ik heb ook geen uitsteker. Iemand hier misschien een tip over?
Hij is helemaal bekleed met marsepein en gevuld met mona citroen kwark vulling. Nou hier is de foto dan.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MSRU464A.jpg

Groetjes Gülendem

2

Re: [Feedback] Tssssssssssss........

Leuk zeg! Mooi geboetseerd zeg!

Groetjes, Linda

3

leuke taart, wolken zijn prima hoor  :Y
Voor grotere taarten heb ik een grote spiegel (Gamma 7,-) werkt erg goed.....

- er moet méér TAART gegeten worden! hoevé? VéTaart!

4

Ik vind hem erg leuk hoor!

Als je de wolken nog iets anders zou willen: ik zag in de nieuwe Mjam dat Wendy een leuke manier gebruikte om een wolk te maken, balletjes draaien van verschillende grootte en die dan bekleden met een dun lapje fondant. Zag er superleuk uit!

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

5

Hij is leuk geworden

(en Bien heeft wolkenuitstekers )

Alles goed???? nee 3 fout

6

Hij ziet er weer vet cool uit,die bliksemmcqueen!! :thumb:

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

7

Jozien schreef:

Ik vind hem erg leuk hoor!

Als je de wolken nog iets anders zou willen: ik zag in de nieuwe Mjam dat Wendy een leuke manier gebruikte om een wolk te maken, balletjes draaien van verschillende grootte en die dan bekleden met een dun lapje fondant. Zag er superleuk uit!

Dit vind ik echt een leuk idee. Ik heb wel eens wolken met allemaal bolletjes gemaakt maar leek meer op sneeuwballen. Zo blijft het echt wolken.

Iedereen bedankt voor de tips.

Groetjes Gülendem