1 Laatst bewerkt door Madame Gâteau (29-05-2010 08:44)

Onderwerp: Spongebob en Wall e

Mijn zoontje Timo, die vandaag jarig is, wilde een Spongebob voor op school en een Mario & Luigi taart voor thuis.

Ik ben tot 2 keer toe 4 uur bezig geweest om Mario Kart en Mario en Yoshi te puzzelen en beide keren zijn ze in de vuilnisbak beland.
Uiteindelijk Wall e maar gemaakt, waar ik toch ook niet echt tevreden over ben, de grijze marspein was te droog wat duidelijk te zien is, maar het was weer erg laat dus niet de puf meer op opnieuw te beginnen.

Af en toe denk ik dat het niet te combineren is, 3 kids tussen de 2,5 en 5 jaar en tot 2.00 s'nachts taarten maken  :nooo

http://www.monalbum.fr/Foto-W43NHDJ8.jpg
http://www.monalbum.fr/Foto-C7SFNQLN.jpg

Bedankt voor het kijken en voor de tips

2 Laatst bewerkt door sonnig (29-05-2010 08:26)

Re: Spongebob en Wall e

Ik vind ze helemaal leuk!! Vooral je Spongebob, die zou ik ook graag nog eens willen maken! Ik vind wall E ook goed gelukt hoor! Alleen mis ik wat donkere accenten denk ik?, hij is wat te schoon om het zo maar te zeggen  ;)

Ik ben in vorm! Rond is toch ook een vorm??

sonnig schreef:

Ik vind ze helemaal leuk!! Vooral je Spongebob, die zou ik ook graag nog eens willen maken! Ik vind wall E ook goed gelukt hoor! Alleen mis ik wat donkere accenten denk ik?, hij is wat te schoon om het zo maar te zeggen  ;)

Dank je wel voor je reactie, je hebt helemaal gelijk Wall e is een beetje bleek, de kleuren spreken niet,ik had er gisteren avond nog witte sterretjes op gedaan, en vervolgens er weer afgehaald.
Misschien toch maar weer erop doen  :think:

4

Ik vind ze erg mooi, maar die spongebob is mijn favoriet!!  :thumb:

5

gaaf zeg

en leuk mijn zoontje is woensdag jarig en heet ook Timo...

enkel hij word 7 jaar alweer en wil ene voetbal taart haha

6

Ze zijn allebei heel mooi strak en zien er super uit!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

7

Echt gaaf!!

8

van harte met de verjaardag van je zoontje

en wat een super leuke taarten :Y
spongebob is helemaal :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl