1

Onderwerp: blokkerbol

kan iemand mij vertellen hoeveel stukken je uit de blokker bol kan snijden..????

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

2

Re: blokkerbol

16? Maar weet het niet zeker, anders even kijken wat ze op felicitaartjes zeggen voor een wondermold en daar dan nog een paar stukjes bijrekenen. Volgens mij is de blokkerbol groter dan de wondermold

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

3

Re: blokkerbol

Wie heeft een foto vd Blokkerbol, dan kan ik mijn moeder erop uit sturen.

Groetjes  Sammy

4

Re: blokkerbol

Even op zoeken op het forum, daar is ie 2 keer geplaatst

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

5

Re: blokkerbol

Heb um vd week gehaald, was de laatste die ze hadden in R'dam Centrum.  Dus ik ben happy :D

6

Re: blokkerbol

Ik heb ook al eens gevraagd hier, hoeveel stukken je uit de blokkerbol kan halen, maar het helaas nooit antwoord gekregen.

Ik denk zelf iets in de richting van 25 stukken ofzo, want de tulband die ik gebruik voor de barbietaarten is voor 16, en die is v

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

7

Re: blokkerbol

De inhoud van een blokkerbol is meer dan 3,5 liter en [dus] vergelijkbaar met een ronde taart van 28 cm. Daar gaan volgens mij eigen schemaatje (19 - 23) stukjes uit, dus ik ben het met Carin eens.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8

Re: blokkerbol

Ik was hier bij de Blokker maar ze hebben 'em niet... snif :(

Groetjes Ingrid :+

9

Re: blokkerbol

Ik had hier in Rdam ook de laatste afgeopen zondag