1

Onderwerp: Boek cupscake fun van wilton

:) Hallo allemaal,

Ik zoek dit boek, nu heb ik hem bij deze webshop gezien, en nog een. Nou kan ik hem daar bestellen maar dat komt er zoveel verzendkosten bij!
Dus nu denk ik aan bestellen in winkel, kan dit uberhaupt dat jullie weten? Indien het een engels boek is. Het isbn nummer heb ik wel al gevonden via de zoekfunctie.

Groetjes Eveline

Ps is dit boek wel een aanrader?

2

Re: Boek cupscake fun van wilton

ja zeker een aanrader heel leuk boek en je kan er veel ideeen uithalen het is een boek voor het hele jaar, kerst, geboorte, verjaardag ga zo maar door.

groetjes solainge

3

:D oei ben erg benieuwd! Wil het boek zo graag

4

:) iemand nog tips om boek bestellen via boekhandel etc?

5

Als je een isbn nummer hebt kun je hem volgens mij gewoon betsellen hoor. Meestal duurt het dan wat langer voor dat ie er is omdat het geen nl boek is.

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

6

Volgens mij kan je dat boek niet bestellen via de gewone winkel. Het is een speciale uitgave van Wilton !!!!!! Ik heb hem gisteren binnen gekregen via de webshop !!!!!Had even gewacht op een grote bestelling en kon het daarom nu kopen !!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

7

:Y Ah daar zat ik dus ook mee, nah goed dan moet ik maar even wat bestellen hahah via webshop ;) bestelle nooit veel indien ik weinig gebruikt maar is vast nog wel wat dat k nodig heb.
En vindt je hem leuk?

8

Hoi Flien,

Ja hij is ontzettend leuk !!!!! Zulke leuke voorbeelden, en ook haalbaar trouwens om te maken  ;)  !!!!! Er staan ook mallen, die moet je trouwens wel eerst even kopieren, want als je het eruit knipt dan mis je weer foto's wat erop de achterkant staat.

Wat is me opgevallen, in Wilton Yearbook 2007 staan ook cakejes maar in deze staan totaal weer andere cakejes dus niks dubbel   :)

Veel plezier ermee als je hem binnen krijgt !!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

9

:D oei zal deze week dan maar eens bestellen :Y dan heb ik hem voor dat ze dicht gaan. Ben al helemaal nieuwsgierig!

10

Met een eenvoudig telefoontje naar een boekhandel van je keuze kun je er achter komen of het boek te bestellen valt. Je kunt zelfs telefonisch bestellen, als je je naam en telefoonnummer doorgeeft. Dusseh... ik zou zeggen, pak de goudengids.nl en bel de boekhandel op. Dan weet je het zeker.
Grtz,
Lampiaozinho