1

Onderwerp: Poedertjes?

Ik zou graag willen weten wat voor ervaringen jullie hebben met de verschillende kleurpoeders die te koop zijn.
Welke vinden jullie het mooist of het prettigst om mee te werken?
Er zijn er best veel, waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie.
Ik wil graag iets waarmee ik fondant/marsepein kan "verven" en/of een glans geven.
Ik hoop van jullie te horen.

Groetjes Britt

2

Re: Poedertjes?

ik heb die van de webshop en die bevallen me erg goed ,weet het merk even niet lol;))

groetjes brigitta

groetjes brigitta
mijn blog:  http://thehighteastamper.blogspot.com/

3

Verders niemand?  :s
Of zit iedereen aan de buis gekluisterd voor x-factor?  :think:

4

Ik lees even mee  ;)

Groetjes Esther
Hmm wanneer de volgende taart?!?!

5

Bleh.... x factor... nee hoor...
Maar ik heb niet zo veel ervaring met poedertjes... dus lees ook graag mee...

Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

6

Haha, vele lezende ogen  :rolleyes: wie verlost ons?  O-)

7

Dat ligt er erg aan wat je ermee wilt doen. Met de petal powder van edible art kan je ook fondant kleuren, maar die glimmen niet.  Je kan ze wel goed gebruiken voor suikerbloemen en om bijvoorbeeld gezichtjes te verven.

Voor glitter alleen wordt veel de magic sparkles van squires kitchen gebruikt. Die verkopen ze in de webshop geloof ik alleen in zilver.
Die glittert echt heel goed.

Om te verven met goud gebruik ik graag de lemongold van edible art, de gold sparkle dekt bijvoorbeeld niet goed.

Al met al is er veel over poeders te vertellen...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

8

Annemiek, bedankt voor je reactie. Ik lees bijv. bij de glans poeders van sugarflair, dat je die kan gebruiken voor glans, maar als je het nat maakt met alcohol, dat je er een vervje van kan maken.