1

Onderwerp: Zeelandia marsepein

Deze heb ik nog nooit gebruikt, maar aangezien de rest van de Zeelandia produkten toppie zijn, denk ik dat deze heeeel goed moet zijn. Wat zijn jullie ervaringen ?

2

Re: Zeelandia marsepein

Als je in de zoekfunctie zeelandia als zoekwoord gebruikt en bekleden aanvinkt als rubriek, krijg je nog nèt niet de melding 'insane query', zoveel hits krijg je ;)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Ik gebruik hem, en ben er tevreden over.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

4

hier ook en erg tevreden gebruiker :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

5

Ik gebruik hem nu noodgedwongen...gebruikte eerst funcakes. Ik vind hem best ok. Vind hem lekkerder ruiken en is iets soepeler, kneed makkelijker. Wel vond ik hem met kleuren heel plakkerig.

6

Gebruik hem voor het eerst nu. Hij is lekker soepel maar kleuren vind ik lastiger. De kleuren moeten er echt goed intrekken/inwerken. Maar misschien is dat alleen mijn verbeelding hoor!

7

ik gebruik hem dagelijks. super marsepein. fijn om te verwerken alleen rood en zwart is moeilijk om te kleuren maar dat is bijna met alle. je moet hem gewoon een dag van te voren kleuren en dan laten rusten de volgende dag is die gewoon top!!!

meer foto's op me site www.taartschuur.nl en op www.facebook.com/detaartschuur bedankt voor het kijken.

8

ik gebruikte funcakes, maar na een allergische reactie van mijn zoontje (er bleek sporen van koemelk in te zitten) ben ik die van zeelandia gaan gebruiken en vind het veel fijner werken.

N-Joy Cakes

9

waar kopen jullie de zeelandia marsepein?
in de banketbakkerij waar ik ooit werkte gebruikten ze die ook echt super marsepein en lekker :9  zou hem graag ook thuis gaan gebruiken

liefs margreth, een enthousiaste beginner ;)

10

margreth schreef:

waar kopen jullie de zeelandia marsepein?
in de banketbakkerij waar ik ooit werkte gebruikten ze die ook echt super marsepein en lekker :9  zou hem graag ook thuis gaan gebruiken

Klikkerdeklik  :)

Groetjes Melanie

11

thanx :)

liefs margreth, een enthousiaste beginner ;)

12

Hier ook een heel tevreden klant van Zeelandia! Heerlijk om mee te werken. Sommige kleuren moeten idd een beetje intrekken.

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

13

Ik heb een webshop gevonden bij mij een paar dorpen verder en die verkopen er nu de marspein, banketbakkersroom ,botercrememix van. en daa ben ik erg blij van geworden. Ben zelf geen voorstander van de funcakes nl. ik vind persoonlijk de zeelandia veel lekkerder

14

Hier ook een Zeelandia fan. Rood en zwart kleuren met extra red en extra black van Sugar Flair. Gaat prima.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties