1

Onderwerp: taart voor 50 personen

Hoi hoi,

Ik heb een opdracht om voor 50 personen taart te maken.

Ik heb alleen nog maar de vierkante vorm van 25 cm en 2 ronde van 20 en 26 cm iemand nog ideeen voor een stapeltaart??

bedankt alvast

groetjes, Jolanda

Groetjes, Jolanda

2

Re: taart voor 50 personen

weet niet precies waarvoor het is.. maar die vierkante taart iets met groen en dan het bolletje als lieveheersbeestje? of als het 18+ is een vierkante taart met daarop borsten?

3

het is voor een legertaart sorry was ik vergeten te vertellen
en het zijn goede eters

Groetjes, Jolanda

4

eh.. een tank.. dus vierkant met een bolletje erop :)

5

een 4kant van 25 cm en een bolletje is echt niet voor 50 personen.
Hiernaast staan de tabellen,daar zou je even kunnen kijken en dan uitrekenen hoeveel je nodig hebt.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

6

ik had al bij de tabellen gekeken, maar ik heb alleen maar de vormen die ik opnoemde en wilde daar eigenlijk een stapeltaart van maken

Groetjes, Jolanda

7

tja rond op rond stapelt volgens mij niet echt :) daarom zat ik te denken aan een geheel.. of je plakt (niet echt plakken hoor haha) twee keer je vierkante taart aan elkaar en dan doe je daar 2 rondje op ofzo..

8

Ik zou een vorm erbij kopen, bijv een ronde van 30 cm.
Dan kun je een stapel maken van 30,26 en 20. (jammer dat je 26 geen 25cm is :P)

Ik zat ook nog te denken aan 3 taarten in je vierkante vorm van 25 bakken, dan bij 1 snijden tot 20 bij 20 en de derde 15 bij 15. Maar dan heb je volgens mij net te weinig stukjes.

Misschien dat je eventueel een vorm kan lenen van iemand?

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment!

9

Een bakring aanschaffen das niet zo duur en in dit geval wel zo handig heb je meteen verschillende maten